به گزارش روز یکشنبه خبرنگار ایرنا معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد در آیین معارفه شهردار اشترینان گفت: همه مسئولان باید خود را خدمتگذار و خادم مردم بدانند و در راستای خدمت رسانی به ملت از هیچ تلاشی دریغ نکنند.
علی کورانی فر افزود: مسئولان نباید منتظر اعتبارات قطره چکانی برای اجرای برنامه ها باشند آنها باید از توان و ظرفیت بخش خصوصی برای مشارکت و روند پیشرفت طرح ها استفاده کنند.
به گفته وی مسئولان باید همه تلاش خود را برای رفع مشکلات به کار گرفته و برنامه ها و طرح های جدید را ارائه دهند تا با راه کارهای جدید بتوان خدمات بیشتری را ارائه داد.
مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری لرستان در این آیین افزود: شوراها باید برای ایجاد درآمد پایدار تلاش کنند چرا که تحقق این مهم علاوه بر خدمت رسانی به مردم، کمک بسیار بزرگی هم به شهرداری خواهد بود.
هرمزنصیری اضافه کرد: اگر کمک های مالی دولت به شهرداری های کوچک نباشد این شهرداریها توان پرداخت حقوق پرسنل خود را هم ندارند و شهرداری ها باید در راستای ارائه خدمات هر چه بیشتر در شهرهای کوچک تلاش کنند.
به گزارش ایرنا در این مراسم از زحمات چهار ساله نادرگودرزی شهردار پیشین اشترینان قدردانی و محمدرضا مقصودی به عنوان شهردار جدید اشترینان معرفی شد.
7273/7190 خبرنگار:علیرضا سلیمانی روزبهانی**انتشاردهنده:مقداد بهاروند احمدی

علیرضا سلیمانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.