به گزارش ایرنا، محسن احمدی شنبه شب در نشستی با خبرنگاران شاهرود، با اشاره به رویکرد و سازماندهی جدید سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری، بیان کرد: تمام پارک های سطح شهر به صورت موضوعی و اختصاصی مانند پارک بانوان و مشاهیر سازماندهی شده و در آینده پارک جنگلی و پارک کوهستان نیز ایجاد می شود.
وی درخصوص زیباسازی فضای شهری هم گفت: عرصه فعالیت برای همه هنرمندان شاهرودی باز بوده و مساحت سه هزار و 500 هکتاری شاهرود را می توان به نمایشگاه آثار هنری هنرمندان شهر تبدیل کرد.
شهردار شاهرود با تاکید بر ضرورت حذف زوائد بصری و آشفتگی های محیطی، اضافه کرد: تمام میدان های شهر بازطراحی شده و برای هرکدام نمادی زیبا و مفهومی استفاده می شود.
احمدی با اشاره به انجام مطالعات زیربنایی برای اجرای کارهای عمرانی، یادآور شد: باید طرح های گردشگری به گونه ای باشند که سرمایه گذار را علاقمند به حضور و سرمایه گذاری در آن بخش کند.
وی با بیان اینکه برای بهبود رفت و آمد باید اقداماتی جدی شود، افزود: توجه به پیاده روی و ایجاد پیاده رو ها برای خروج انسان از اسارت خودرو و توجه به انسان محوری از راه توسعه فرهنگ پیاده روی و استفاده از دوچرخه مدنظرقرار می گیرد.
شهردار شاهرود ایجاد چهار تقاطع غیر هم سطح در سطح شهر را هم از دیگر برنامه های شهرداری خواند و گفت: این تقاطع ها در برخی نقاط به دلیل وجود گره های ترافیکی و پایین بودن سطح ایمنی ایجاد شده و سبب کاهش زمان سفر شده و صرفه جویی در انرژی، کاهش آلودگی محیط زیست و کاهش آلودگی روانی را در پی دارد.
احمدی همچنین بر تکریم ارباب رجوع در شهرداری هم اشاره کرد و گفت: شهرداری نهادی است که به صورت مستقیم از طریق مردم کسب درآمد می کند و باید بیش از هر نهادی روان سازی و سالم سازی امور را وظیفه خود بداند.
این نخستین نشست خبری احمدی پس از تصدی پست شهرداری با خبرنگاران بود.
شورای اسلامی شهر شاهرود برای تعیین شهردار ، کارنامه 20 تن از نامزدهای مطرح شده را بررسی کرده بودند که در نهایت مهرماه محسن احمدی با 7 رای اعضای شورای اسلامی به عنوان شهردار انتخاب شد.
احمدی پیش‌ ازاین هفت سال معاون فنی و عمرانی شهرداری گرگان بود ، همچنین فعالیت در جهاد سازندگی، احداث فرودگاه سبزوار ، احداث مجموعه فرهنگی ورزشی بانوان و کودکان بلوار بعثت در تهران و احداث مجموعه فرهنگی ورزشی پاس شهرک اکباتان تهران از فعالیت های گذشته وی است .
شاهرود سه هزار و 500 هکتار مساحت و 160 هزار تن جمعیت دارد.
7359/6167 خبرنگار: مهسا شانیان *** انتشار دهنده : محسن شاکری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.