داریوش بیات نژاد روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: اجرای طرح بهسازی و نوسازی مسکن روستایی در استان البرز طی تفاهمنامه کشوری فی مابین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و سازمان بهزیستی در حال اجراست.
وی ادامه داد: هدف اصلی اجرای طرح کمک به تامین مسکن خانوار های تحت پوشش بهزیستی فاقد مسکن در بافت روستایی استان است.
بیات نژاد گفت: در این طرح برای ساخت واحد در بافت روستایی به خانوار های دارای چند عضو معلول ١٨٠میلیون ریال کمک بلاعوض و ١٨٠میلیون ریال تسهیلات ٥درصد در نظر گرفته شده و سایر خانوار های تحت پوشش سازمان نیز از ١٠٠میلیون ریال کمک بلاعوض و ١٨٠میلیون ریال تسهیلات پنج درصد بهره مند می شوند.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط ویژه طرح متاسفانه عده ای از مددجویان تحت پوشش به علت عدم دارا بودن زمین جهت ساخت نتوانسته اند از شرایط طرح بهره مند شوند لذا در صورت مساعدت ارگان های دارای زمین مسکونی در بافت های روستایی و نیز مشارکتهای مردمی و خیرین میتوان در راستای خانه دار شدن این عزیزان گام هایی استواو برداشت.
مدیرکل بهزیستی استان البرز گفت: براساس برنامه ریزی و به همت خیرین دراجرای طرح یاد شده تمام خانوارهای دارای چند عضو معلول روستای نجم آباد شهرستان نظرآباد خانه دار می شوند.
وی ادامه داد: در این روستا 8 خانوار دارای چند عضو معلول زندگی میکنند و فاقد مسکن هستند که مقرر شد اداره کل بهزیستی با مشارکت این خیر البرزی برای این افراد مسکن رایگان تهیه و تحویل آنان کند.
8029/1535 خبرنگار:حکیمه کشاورز** انتشاردهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.