عارف وهاب زاده روز دوشنبه در حاشیه کارگاه پیشگیری از اعتیاد ویژه سفیران پیشگیری در دانشگاه علمی کاربردی شانجان فردیس در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: بهره گیری از ظرفیت های هنرمندان، اصحاب رسانه، ورزشکاران و نخبگان برای پیشگیری از اعتیاد در دستور کار برنامه های این ستاد قرار دارد.
وی ادامه داد: قشر هنرمند،ورزشکار و نخبگان می توانند برای آگاه و حساس سازی آحاد جامعه به ویژه نوجوانان که طرفدار این قشر هستند، نقش مهمی داشته باشند.
وی اظهارداشت: استمرار این گونه برنامه ها در آگاه سازی برای پیشگیری از ابتلا به اعتیاد نقش موثری دارد.
وهاب زاده افزود: قرار شد این جلسات را با هنرمندان کشور داشته باشیم و از ایده ها و طرح های جدید برای اقشار سالم و در معرض خطراستفاده کنیم.
مدیرکل ‏فرهنگی و پیشگیری ستاد مبارزه با مواد مخدر نهاد ریاست جمهوری گفت: برگزاری کارگاه های آموزشی پیشگیری از اعتیاد نیازمند اعتبار نیست، چرا که هنرمندان الگوهای رفتاری و عملی برای نوجوانان و افراد جامعه هستند.
وهاب زاده افزود: اگر برگزاری کارگاه های آموزشی پیشگیرانه نیازمند اعتبار باشد، باید دستگاه هایی که عضو هستند مانند وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دستگاه‌های متولی امر مورد توجه قرار دهند.
وی بیان کرد: در این کارگاه هنرمندان از جمله بازیگران و کارگردانان کشور به ‌عنوان سفیران پیشگیری از اعتیاد با راه‌های دستیابی به این هدف و روش برخورد با نوجوانان و رسالت اصحاب فرهنگ و هنر آشنا شدند.
7413/1535خبرنگار:معصومه مهتاب**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.