استاندار البرز با تصریح بر اینکه البرز از معضلات اجتماعی بی شماری رنج می برد اظهار داشت: قران کریم می تواند حلال مشکلات و آسیب های اجتماعی باشد.

به گزارش ایلنا از کرج، محمدعلی نجفی عصر امروز در آیین اختتامیه دوازدهمین دوره مسابقات حفظ،قرائت و مفاهیم قرآن کریم، ویژه جامعه کار و تلاش،که با حضور علی ربیعی وزیرکار،تعاون و رفاه اجتماعی در مرکز تربیت مربی کرج برگزار شد، با تاکید بر لزوم تامل و تدبر در آیات قرآن و جاری ساختن  آموزه های آن در زندگی و قدردانی از حضور وزیر کار در این آیین گفت: امروز علاوه بر ستاد استانی اقامه نماز شاهد برگزاری این آیین در امر ترویج فرهنگ علوم قرآنی هستیم و این موهبتی برای استان است که امید می رود فرصت های برگزاری کنگره های بزرگ قرآنی را نیز در استان شاهد باشیم.

استاندار البرز با تصریح بر اینکه البرز از معضلات اجتماعی بی شماری رنج می برد اظهار داشت: قران کریم می تواند حلال مشکلات و آسیب های اجتماعی باشد.

وی همچنین با اشاره به تلاش هایی که برای ارتقا جایگاه استان برای بهبود وضعیت اشتغال در استان صورت گرفته است،افزود:نهایت بهرهمندی از پتانسیل های بخش صنعت،خدمات،گردشگری،کشاورزی و... را در استان خواهیم داشت تا به جایگاه مطلوبی دست پیدا کنیم.

 نجفی موفقیت های استان را مرهون وحدت و همکاری مدیران و نمایندگان مردم در کمیسیون های مجلس عنوان کرد و گفت:اگر کمک همه بخش ها نبود به توفیقات امروز دست پیدا نمی کردیم.

350 نفر از نخبگان جامعه کارگری  سراسر کشور در دوازدهمین دوره مسابقات حفظ،قرائت و مفاهیم قرآنی به میزبانی استان البرز شرکت داشتند.

در پایان این مراسم با حضور وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی و استاندار البرز و جمعی دیگر از مسئولان، برگزیدگان علوم قرآنی مورد تجلیل قرار گرفتند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.