به گزارش ایرنا، در این نشست شهردار کرج خطاب به برخی اعضای شورا گفت که گزافه گویی نکنید از خط قرمز خود عدول نخواهم کرد.
علی اصغر نصیری افزود: جارو جنجال راه نیندازید، خط قرمزی خواهم داشت و از آن عدول نخواهم کرد.
وی ادامه داد: در هفته گذشته طرحی که در 40 روز انجام شد تعریض اتوبان جنوبی صورت گرفت که به مناسبت میلاد رسول اکرم (ص ) بدون مراسم به علت ترافیک بازگشایی شد.
شهردار کرج اظهار داشت: در مدت کوتاهی نواقص و مشکلات منطقه 6 کرج برطرف شد و این هفته در یکی از محلات محروم ملاقات عمومی خواهیم داشت اگر بعضی از اعضا شورا دغدغه دارند حضور داشته و مشکلات مردم را بشنوند.
شهردار کرج خطاب به رحیم خستو عضو شورا و عباس زارع رئیس کمسیون برنامه و بودجه در خصوص انتصابات مدیریت شهری, گفت: آقای خستو به دنبال سناریو نباشید و خود را خسته نکنید، بنده تا زمانی کار خواهم کرد که اصولی باشد و افکار عمومی را تحت تاثیر خود قرار ندهید.
وی در ادامه افزود: آقای زارع من اعتقاد این را ندارم بخواهم حتما برادر شما که عضو شورا هستید را در مسند مدیریت پسماند قرار دهم .
شهردار کرج افزود: ایشان از لحاظ من توانمند نبوده و شایسته سالاری از الویت مدیریت شهری است.
وی با بیان اینکه جارو جنجال بیخود راه نیندازید در ادامه گفت: خط قرمزی خواهم داشت و از آن عدول نخواهم کرد.
وی گفت: با التماس نیامدم که با التماس بروم بلکه هدفم خدمت به مردم است.
نصیری با اشاره به اینکه در مدت حضورش در کرج 32 نفر درمسئولیت های شهرداری منصوب شدند ، افزود: تنها 4 نفر با تصویب اعضا یشورا با بنده امده اند.
وی خطاب به یکی از اعضای شورا بیان داشت: حق دخالت ندارید من به تک تک اعضا احترام قائل هستم و گزافه گویی حدی دارد.
در ادامه جلسه اعضا شورا اعتراض کردند به بی احترامی شهردار به جلسه شورا و سخنانش را قط کردند.
شهردار کرج در ادامه تصریح کرد: در مباحث مربوط به کار مشکلات فراوانی در سیستم دیده می شود.
وی با بیان اینکه با سرکشی به نهالستان ها اوضاع مناسبی ندارد, گفت: بنا بر قانون پنجم توسعه نهالستانها به شهرداری واگذار شده است و سازمان جنگلها هیچ دخالتی ندارند .
نصیری در ادامه گفت: 30 درصد از جنگلها را به بخش خصوصی واگذار کردند و یک هکتار زمین با اجاره سالانه 13 میلیون تومان واگذار شد .
وی با اشاره به هزینه بالای برق پارک جهانما و هزینه های 70 میلیونی آن در حال رسیدگی این اوضاع نابسامان هستیم.
در ادامه جلسه عباس زارع رئیس کمسیون برنامه و بودجه در پاسخ به سخنان شهردار اظهار کرد: ایراداتی که بنده از مدیریت شهرداری داشتم و شهردار باید پاسخگو باشد قانونی بوده است.
وی در ادامه گفت: یک نفر از طریق پیمانکار تامین نیروی انسانی بکار گرفتید و بصورت رسمی امر و نهی می دهد, آیا دقیقا قانونی است؟
زارع با بیان اینکه 4 نفر از مدیرانی که شهردار معرفی کرده است فقط اعضا شورا به تصویب رسانده است, تصریح کرد: اگر قرار است نیرویی بیاورید باید به تائید اعضا شورا باشد.
وی گفت: آقای شهردار پاسخ به ایرادات را مطرح کردید ,بنده صلابت وصراحت ودقت خودم را داشته ام در غیر اینصورت به وظایف خود عمل نکرده ام.
وی در ادامه اظهار داشت: اتهاماتی به بنده وارد کردید , اینکه برادرم رئیس سازمان پسماند شود، مدارک را ارایه دهید اگر صحت داشت بنده استعفا خواهم داد.
زارع با بیان اینکه در طول دوره خدمت در شورا فقط یکبار با شما تماس گرفتم و به عنوان یک اصلاح طلب یک توسعه و مشورت را گفتم، افزود: از بنده بسیاری خواستند تعدادی از اعضای صالح را به مدیریت شهری معرفی کنم اما بنده نخواستم دخالتی کنم چراکه انتصابات اختیارات شهردار است.
وی افزود: برخود واجب می دانم به شهردار کرج بگویم در مورد نهالستانها اطلاعات دقیق تری جمع آوری کند و بالا بردن اطلاعات به نفع پیشرفت شهر است.
رحیم خستو عضو دیگر شورا گفت: انتظار بالایی از شهردار داشتیم و خوشحالم نقاب چهره شهردار کنار کشیده شد.
این عضو شورا افزود: شهردار در برابر13 نخبه شهر بی احترامی می کند بنده برادر و خواهری ندارم متقاضی شغل در مدیریت شهری باشم.
وی تاکید کرد: شما نباید از منظر خودتان نگاه کنید بلکه ما باید نگاه کنیم چرا که شما فقط مجری هستید و دستورات را اجرا کنید.
عضو شورا گفت: ما بارها آرزو موفقیت برای شهردار داشتیم بدانید خستو دنبال سوژه نیست بلکه دوستان شما با التماس وارد انتصابات می شوند.
وی گفت شهردار محترم آیا معیارتان تخصص و سلامت است؟
7410/ ** انتشار دهنده : محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.