به گزارش ایرنا،‌ سید مهدی حسینی روز شنبه در بازدید از طرح های پیشنهادی در حوزه مدیریت شهری،‌ اظهار کرد: احداث کمربندی در اطراف شهر ساوه از نیازهای مهم این شهر است زیرا نبود مسیرهای کمربندی سبب شده که هر سال شاهد وارد آمدن خسارت های مالی و روحی بر پیکر شهر و شهروندان باشیم.
وی ادامه داد:برنامه ریزی اجرای بخش نخست طرح کمربندی شرقی ساوه از میدان سرداران تا بلوار سید جمال به طول بیش از ٢ کیلومتر فراهم شده و برای اجرای آن 50 میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است.
شهردار ساوه گفت: درصورت اخذ مجوزهای قانونی از شورای شهر و سایر مراجع استانی،‌ عملیات اجرایی کمربندی شرقی در روزهای آینده آغاز می شود.
حسینی خواستار همکاری و تعامل اداره اوقاف و امورخیریه و راه و شهرسازی استان مرکزی، معاونت امور عمرانی استانداری و همراهی مالکان محدوده طرح، برای شتاب بخشی در اجرای این پروژه شد.
وی افزود: احداث راه های دسترسی در حاشیه شهر با هدف کاهش بار ترافیک خیابان های اصلی یکی از برنامه های مهم شهرداری است و ساخت کمربندی شرقی نیز نقش موثری در جلوگیری از ورود خودروهای نقلیه سنگین به درون شهر و کاهش بار ترافیک در پرتردد شهر ساوه دارد.
/3075 /6539/ خبرنگار: یحیی معماری *** انتشار دهنده: حسین مهدی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.