قائم مقام شهردار کرج گفت: بودجه سال 97 مطابق با اسناد توسعه محلات و مبتنی بر بازدیدهای مدیران از سطح مناطق تدوین می شود.

به گزارش ایلنا از کرج، محمدکریم شفیعی در جمع خبرنگاران درباره بودجه سال آینده شهرداری کرج اظهار داشت: سند توسعه محلات براساس نیازهای مردم و محلات در پی بازدیدهای مدیران از محلات، ملاقات‌های مردمی و درخواست‌های شهروندان تدوین می‌شود. بر این اساس بودجه سال آتی هر منطقه به صورت مشارکتی و مطابق با نیازهای محلات تنظیم خواهد شد.

وی با تاکید بر دستور اکید شهردار کرج مبنی بر محله محوری، ایجاد خانه‌های محلات را از ضرورت‌های اجرای این امر دانست و اذعان داشت: ضروری است خانه‌های محلات در هر منطقه به‌منظور ایجاد ارتباط بین شهروندان و مدیران به سرعت تاسیس شوند.

شفیعی، همچنین مساجد را محوری‌ترین اماکن موجود و مناسب برای حضور مدیران و دریافت دیدگاه‌ها و درخواست‌های مردمی دانست و گفت: مدیران مناطق با حضور در مساجد هر محل و جمع‌آوری نظرات و دیدگاه های مردمی، اسناد توسعه محلات را تهیه خواهند کرد لذا با تجمیع این نظرات و بررسی نیازهای شهروندان، بودجه منطقه تعیین می شود.

این مسئول، چهارمین مرحله اجرای طرح بهبود نگه داشت شهر را جمعه آتی در منطقه 12 شهری کرج ذکر کرد و اظهار داشت: انتظار داریم با ادامه طرح و رسیدن مناطق به یک سطح استاندارد از لحاظ خدمات شهری، حمل و نقل و ترافیک و عمران، آمادگی بیشتری برای گذران زمستانی آرام و بدون دغدغه داشته باشیم.

وی اضافه کرد: پس از این، طرح استقبال از بهار با نزدیک شدن ایام عید نوروز با کیفیت بهتر و مناسب تری به اجرا در خواهد آمد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.