به گزارش ایرنا، در جشنواره ملی کاریکاتور 545 اثر از 153 نفر به دبیرخانه رسید که پس از بررسی توسط داوران جشنواره، سامان احمدی، مهناز یزدانی و علیرضا پاکدل شایسته تقدیر و مهدی عزیزی، محمد افلاکی و احسان گنجی به عنوان نفرات اول تا سوم معرفی شدند.
همچنین در جشنواره ملی عکس در سه بخش غیرحضوری، حضوری بومی و حضوری غیربومی، پس از بررسی آثار رسیده به دبیرخانه توسط داوران جشنواره در بخش غیرحضوری مژگان جعفری و عباس رستگاری شایسته تقدیر شناخته شدند و احسان جزینی، پویا بیات و امین برنجکار به عنوان نفرات اول تا سوم برگزیده شدند.
در بخش برگزیدگان حضوری بومی هم ابوالفضل بغدادی، سپهر مجیدیان و حسین حبیبی نژاد به عنوان نفرات اول تا سوم معرفی شدند و در بخش حضوری غیر بومی عباس رستگاری، سیدعلی حسینی فر و سمیرا غفاریان به رتبه های اول تا سوم دست یافتند و از محمد حسین صفایی نیز تقدیر شد.
داوری جشنواره عکس را اسماعیل عباسی، مهدی مقیم نژاد و پیمان هوشمندزاده و داوری جشنواره کاریکاتور را احمد عربانی، جمال رحمتی و کیارش زند برعهده داشتند.
سرپرست سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اراک در حاشیه این آیین در گفت و گو با ایرنا گفت: دومین جشنواره ملی عکس من و شهر- زشت و زیبا با موضوعات زیبایی ها و جاذبه های شهر اراک (بازار تاریخی اراک ، اماکن مذهبی ، نمادهای داخلی و بیرونی مساجد ، تکایا ، زیارتگاه ها ، بناهای تاریخی ، خانه های قدیمی ، معاصر و مدرن شهر اراک ، فرهنگ، آداب و شیوه های زندگی اقلیمی و و نمادها و المان های اختصاصی شهر اراک ، نگاه خلاقانه به نورپردازی محیطی ، سیمای شبانه و المان های شهری اراک برگزار شد.
حمید کربلایی حسنی افزود: همچنین سومین جشنواره ملی کاریکاتور با عنوان شهر + من با موضوعات ایمنی و آتش نشانی، حمل و نقل و ترافیک، مدیریت پسماند، حفظ و نگهداری فضای سبز و شهر و آسیب های اجتماعی برگزار شد.
3017/3075/ خبرنگار: مصطفی مجللی*** انتشار دهنده: حسین مهدی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.