به گزارش ایرنا، مجید ارجمندی روزچهارشنبه در دوره آموزشی مصاحبه تشخیصی با حضور کارشناسان شاغل در مراکز بازپروری زنان از سراسر کشور در کرج افزود: با توجه به اهمیت توانمند سازی وخدمت رسانی به این قشر از جامعه، برگزاری دوره های آموزشی و جذب اعتبارات متناسب با نیازهای این گروه از برنامه های در دست اقدام دفتر امورآسیب دیدگان اجتماعی سازمان بهزیستی است.
وی ادامه داد: تلاش می شود با تربیت نیروهای متخصص وتخصیص بودجه واعتبارات متناسب برای کاهش آسیب های اجتماعی گام های موثرتری برداشته شود.
ارجمندی گفت: هدف ازبرگزاری این دوره آموزشی ارتقاء دانش و مهارت روانشناسان شاغل در مراکز بازپروری زنان سراسر کشوراست.
در این دوره 16 ساعته با هدف ارتقا دانش ومهارت کارشناسان به مرور مبانی و ملزومات مصاحبه بالینی، مهارت ها و فنون مصاحبه ، شکل دهی رابطه درمانی ، معرفی مراحل مصاحبه بالینی ،ارزیابی وضعیت روانی ،تدوین گزارش شرح حال ،ارزیابی افکار خودکشی،مقاومت وغلبه بر آن ،آشنایی با اصول ،مراحل و فنون مصاحبه بالینی و نحوه گزارش نویسی پرداختند .
براساس گزارش ارائه شده از سوی سازمان بهزیستی کشور، امسال در قالب طرح ها و برنامه های متعدد حوزه اموراجتماعی بهزیستی در زمینه آسیب های اجتماعی, تعداد 14 هزار و 318 نفر از خدمات این حوزه
در استان البرز بهره مند شده اند که تعداد خدمات تخصصی ارائه شده به این افراد42هزار و 606 مورد شامل خدمات روانشناسی , مددکاری , حقوقی بوده است.
8029 / 6155خبرنگار:حکیمه کشاورز** انتشاردهنده: محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.