به گزارش ایرنا،فتح‌الله حقیقی روز شنبه در جمع راهپیمایان 13 آبان شهرستان فردیس با اشاره به تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان،افزود: در تمام حوادث قبل و پس از پیروزی انقلاب اسلامی دست کثیف استکبار در راس توطئه ها بود ولی جوانان برومند کشورمان با ایثار جان در تمام مقابل این توطئه ها ایستادند.
وی ادامه داد: استکبار هیچ وقت در این 40 سال از نقشه و توطئه بر علیه نظام اسلامی دریغ نکرد.
وی اظهار داشت: دست استکبار و استبداد در جنگ تحمیلی کاملا مشهود بود و جمهوری اسلامی در این جنگ نابرابر در مقابل تمام دشمنان ایستاد.
حقیقی افزود:جوانان دوران دفاع مقدس عاشقانه گوش به فرمان امام عزیزان بودند و در جبهه ها غوغایی برپا کردند و طعم شکست را به صدام و استکبار و استبداد چشاندند.
وی گفت: امروز هم استکبار با نقشه های نوین و بسیار پیشرفته بر علیه جمهوری اسلامی توطئه می کند و در حال توطئه است و با جنگ نیابتی توطئه ها را ادامه می دهد.
وی ادامه داد: امروز دشمن ما تهدید امنیتی و ضد امنیتی می کند.
معاون سیاسی ،انتظامی اجتماعی استانداری البرز گفت: دشمن تندترین ،نالایق ترین و بی دین ترین افراد را تربیت می کند و تحت عنوان داعش به نام اسلام کاذب حرکت می کند.
وی اظهار داشت: به رغم همه این توطئه ها و شیطنت ها جوانان برومند کشور ایران عاشقانه گوش به فرمان فرزند خلف امام بزرگوار و معمار کبیر انقلاب مقام معظم رهبری هستند و با صلابت و اقتدار در مقابل این دشمنان که در راس آن استکبار و استبداد است جانانه از ارزش ها و کیان مقدس اسلامی و حرمین شریفه و از همه مسلمانان دفاع می کنند.
وی افزود: جوانان ما علیرغم همه توطئه ها ثابت کردند که عاشقانه به راه ،منش و شیوه امام بزرگوار و مقام معظم رهبری از عمق وجود پایبندند .
حقیقی گفت: برای دنیا و تاریخ جای شگفتی دارد که جوانانی که امام و جنگ را ندیدند فراز و نشیب انقلاب اسلامی را ندیدند چطور بهتر از جوانان گذشته انقلاب ، ارزش و اهداف آن را درک کردند.
راهپیمایی 13 آبان شهرستان فردیس از فلکه اول به سمت مصلای امام خمینی(ره) این شهرستان برگزارشد.
7413/ 6155خبرنگار:معصومه مهتاب** انتشار دهنده : محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.