به گزارش ایرنا،علی لطیفی عصر چهارشنبه پس ازدیدار اکسین البرز با بادران تهران در جمع خبرنگاران افزود:درصورتی که داوری ها به ضرر ما نباشد، اکسین البرز به صورت صددرصد به لیگ برتر صعود می کند.
وی با بیان اینکه در نیم فصل دوم اکسین البرز نتایج بهتری را کسب می کند خاطر نشان کرد:داوری ها حتی یک بار به نفع ما گرفته نشد، در چند بازی گذشته پنالتی های مسلم وصد درصد برای اکسین البرز گرفته نشد .
لطیفی گفت:متاسفانه داوری های ما جهت دار شده است،داورها سلامت هستند اما زمانی که وارد زمین می شوندبه صورت ناخودٲگاه تحت تاثیر جو ورزشگاه نسبت به تیم هایی که طرفدار دارند و تیم هایی که از لحاظ مالی در وضعیت خوبی قرار دارند قرار می گیرند.
سرمربی اکسین البرز افزود:فشار ناشی از جام حذفی بر روی تیم ما بسیار زیاد بود و در این بین ریکاوری نیز سخت است، در زمینه مالی نیز با خیلی از تیم ها قابل قیاس نیستیم و این شرایط را برای اکسین دشوارتر کرده است.
سرمربی اکسین البرز در ادامه با اشاره به بازی با تیم بادران تهران افزود:با وجود اینکه در این بازی 2دفاع تخصصی راست ما و چند بازیکن دیگر ٲسیب دیده بودند و در این دیدار حضور نداشتند با این وجود هر زمان که اراده کردیم به دروازه تیم حریف نزدیک شدیم.
لطیفی اضافه کرد:ٲن چیزی که در خصوص بازیکنانم من را ٱزار می دهد این است که اشتباهات فردی بازیکنان عاملی شده تا تیم ما الان باید حداقل 10امتیاز از این مکانی که قرار دارد بالاتر باشد.
در هفته یازدهم لیگ دسته یک کشور عصر چهارشنبه اکسین البرز میزبان بادران تهران بود.
این بازی با نتیجه مساوی 2بر 2به پایان رسید.
7414/1535خبرنگار وحیده عسکری**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.