به گزارش ایرنا، عباس روز پیکر شامگاه پنجشنبه پس از شکست تیمش مقابل تیم فوتسال مس سونگون به خبرنگارایرنا گفت: با وجود تمرین خوبی که هفته قبل داشتیم به دلیل ناهماهنگی در تهیه بلیط هواپیما خسته به تبریز رسیدیم.
وی با اشاره به اینکه در لیگ برتر تهیه بلیط وظیفه سرمربی نیست، گفت: همان طور که دیدید نیمه اول بازی عرصه را بر تیم مس تنگ کرده و توانستیم نیمه اول را با نتیجه 2 بر 2 به رختکن برویم.
وی اظهارکرد: با وجود میل باطنی ام نمی توانم بیشتر از این در مورد وضعیت آذرخش توضیح بدهم چون نمی خواهم آبروی استان خودم را ببرم .
روزپیکر با اشاره به قول های فراوانی که مسئولان استانی و حتی استاندار در مورد حمایت از تیم داده اند، گفت: انشاءالله مشکلات مرتفع می شود.
وی گفت: این پیروزی را به تیم مس سونگون تبریک می گویم و امیدوارم قهرمان لیگ شوند.
حمید بی غم سرمربی تیم مس سونگون هم در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: از مسوولان تیم آذرخش انتظار داشتم تاخیر خود به بازی امروز را از دیروز به ما می گفتند تا بازیکنان تیم ما از ساعت سه مشغول گرم کردن خود در سالن نمی شدند.
وی اظهارکرد: این کار کاملا غیرحرفه ای بود و حتی ممکن بود در این گرم کردن بدن و استراحت نیم ساعته پس از آن بازیکنانم دچار آسیب شوند.
وی در مورد بازی تیمش گفت: نیمه اول خوب ظاهر نشدیم و تیم در فشار بود ولی در نیمه دوم کار را جبران کردیم و توانستیم با کسب سه امتیاز بازی از زمین بازی خارج شویم .
سرمربی تیم فوتسال مس سونگون اظهار کرد: فوتسال با حضور تیم هایی مثل آذرخش و ساری و هوادارانشان خوب است .
تیم فوتسال مس سونگون با پیروزی 7 بر 2 مقابل آذرخش بندرعباس 38 امتیازی شد و صدر جدول را حفظ کرد.
این تیم سه شنبه 16 آبان ماه مهمان تیم شهرداری ساوه است.
خبرنگار: آب بسته ع ** انتشار: انصاری
/3071/ 9853
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.