علی لطیفی روز شنبه در گفت وگو با ایرنا با اشاره به بازی اکسین البرز با گسترش فولاد تبریز از سری مسابقات یک هشتم نهایی جام حذفی باشگاه های کشور که در ضربات پنالتی گسترش با نتیجه 5 بر 4 تیم مهمان را شکست داد اظهار داشت: در این دیدار، هر دو تیم موقعیت داشتند اما موقعیت های اکسین بهتر از تیم حریف بود.
وی اضافه کرد: بر روی ضربات ایستگاهی خطرناک وارد شدیم، اکسین برنده واقعی بود چرا که در خانه حریف و در برابر تیمی تاکتیکی مانند گسترش فولاد به خوبی بازی کرد و این نشان از توانمندی بازیکنان اکسین البرز دارد.
لطیفی با بیان اینکه وضعیت اکسین البرز روز به روز بهتر می شود خاطر نشان کرد: خوشبختانه عملکرد این تیم اکسین به گونه ای بوده که همه کارشناسان از تیم ما به عنوان یک تیم فوق العاده یاد می کنند.
وی با اشاره به حضور نداشتن 5 بازیکن اصلی اکسین البرز در این دیدار گفت: نبود یک بازیکن یک ضربه اساسی برای یک تیم است ، در بازی با گسترش فولاد 5 بازیکن ما حضور نداشتند و قاعدتا تیم باید دچار افت می شد، اما تیم ما نه تنها دچار افت نشد بلکه بسیار بسیار خوب بازی کرد.
سرمربی اکسین البرز افزود: باور داریم که اگر تیم ما در لیگ یک بود، می توانست با این نوع بازی که ارائه می دهد از تیم های خوب و مدعی باشد.
لطیفی با بیان اینکه در اکسین البرز فردگرایی معنی ندارد ادامه داد: قبل از ضربات پنالتی به بازیکنان گفته ام که در این بازی چه برنده و چه بازنده شویم، برنده واقعی ما هستیم، تک تک بازیکنان اکسین البرز لیاقت بیشتر از اینها دارند و با این توانایی که در بازیکنان وجود دارد صد در صد به لیگ برتر صعود می کنیم.
وی ادامه داد: در دیدار با گسترش فولاد تبریز اگر کار به ضربات پنالتی نمی کشید، نمی توانستند به ما گل بزنند، اولویت ما صعود به لیگ برتر است و هیچ برنامه ای برای جام حذفی نداشتیم.
سرمربی اکسین البرز در بخش دیگری از سخنان خود به دیدار این تیم با بادران در لیگ یک اشاره و گفت: باید از بعد از 120 دقیقه فشار با تیم بادران بازی کنیم که 10 روز استراحت کرده است و این برای ما مشکل ساز است .
لطیفی افزود: ولی بد شانسی هایی که می آوریم و موقعیت هایی که تبدیل به گل نمی شود ، به زودی با این تیم پویایی که داریم برطرف می شوند.
7414/ 6155خبرنگار:وحیده عسکری**انتشار دهنده: محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.