به گزارش خبرنگار ایرنا، فراز کمالوند عصر چهارشنبه در نشست خبری قبل از بازی دو تیم گسترش و نفت تهران در جمع خبرنگاران ضمن تسلیت به داغداران و بازماندگان حادثه سیل در آذربایجان افزود: تیم را جزو شش تیم بالای جدول بردن و نگه داشتن، مستلزم حضور و حمایت هواداران است.
وی اظهار کرد: اگر تیم گسترش فولاد دو سه هزار تماشاگر در هر بازی داشت و از فشارهای تماشاگران بر روی تیم داوری و تیم حریف بهره مند بود، می توانستیم شش امتیاز به جمع امتیازهای خود اضافه کنیم.
سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز اضافه کرد: در آن صورت انگیزه مضاعف برای بازیکنان تیم ایجاد می شد و جایگاهی بهتر از اکنون در جدول داشتیم.
کمالوند با اشاره به این که سهمیه آسیا را از دست دادیم، خاطرنشان کرد: نگه داشتن تیم در حالت آرمانی خیلی سخت است، بخصوص بازی فردا که با تیم علی دایی داریم، چون در هر کجا باشند بازی های خوبی از آن تیم شاهد هستیم.
وی از ابراهیم زاده به عنوان بازیکن مصدوم تیم گسترش برای بازی فردا مقابل نفت تهران یاد و تشریح کرد: اگر ببینم بازیکنی در این سه بازی آخر کوتاهی و لغزشی داشته، به طور قطع از بازیکنان جوان تر استفاده خواهم کرد.
کمالوند در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه آیا مذاکره ای بین شما و باشگاه تراکتور سازی صورت گرفته است، پاسخ داد: نه از طرف باشگاه تراکتور سازی با من صحبت کردند و نه این کار منطقی می باشد، زیرا که این تیم فینالیست جام حذفی بوده و همچنین سرمربی قدری چون امیر قلعه نوعی دارد و نیاز به تعویض مربی ندارد.
گفتنی است علی دایی سرمربی تیم نفت تهران بدلیل همزمانی تمرین بازیکنانش با نشست خبری به این نشست نرسید و عذر خواهی کرد.
بای دو تیم گسترش و نفت فردا پنجشنبه ساعت 17 و 45 دقیقه در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز برگزار خواهد شد.
نفت تهران با 35 امتیاز در رتبه ششم جدول لیگ برتر باشگاه های کشور و گسترش فولاد با 33 امتیاز در رده دهم آن قرار دارند.
خبرنگار: مهدی آب بسته**انتشاردهنده: محمد عزیزی راد
9853/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.