به گزارش خبرنگار ایرنا، دیدار دو تیم گسترش فولاد و استقلال تهران از هفته بیست و ششم لیگ برتر امروز پنجشنبه ساعت 17 و 30 دقیقه در وزشگاه بنیان دیزل و با حضور بیش از چهار هزار نفر تماشاگر با نتیجه تساوی برگزار شد.
نیمه اول این بازی، تیم گسترش فولاد با ارائه یک بازی زیبا و تماشایی توپ و میدان را در اختیار داشت و چندین موقعیت خوب ایجاد کرد ولی نتوانست از این فرصت ها استفاده کند و نیمه نخست را هر دو تیم بدون گل به رختکن رفتند..
نیمه دوم بازی تیم گسترش دقیقه 74 توسط علی رضا نقی زاده به گل اول دست یافت و وی موفق شد امید را به هم تیمی هایش به ارمغان آورد ولی این خوشحالی دوامی نداشت و دقیقه 80 تیم استقلال توسط امید ابراهیمی گل تساوی به گسترش زد.
رضا کرمانشاهی به عنوان داور بازی و بابک داوری و هادی طوسی به ترتیب کمک اول و دوم و سعاد وفا پیشه داور چهارم و حسین نجاتی به عنوان ناظر بازی این دیدار را قضاوت کردند.
دیدار تیم های فوتبال استقلال تهران و گسترش فولاد تبریز در حالی در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز به مصاف هم رفتند که استقلالی ها برای تثبیت جایگاه خود در رتبه دوم لیگ نیاز شدیدی به سه امتیاز این مسابقه داشتند.
دو تیم در پایان 90 دقیقه به تساوی یک بر یک رسیدند تا استقلال دو امتیاز شیرین را از دست بدهد و چشم به دیدار فردای تراکتورسازی تبریز و صبای قم داشته باشد تا در صورت پیروز نشدن تراکتوری ها، همچنان در رده دوم باقی بماند.
استقلال با این تساوی در پایان هفته بیست و ششم 48 امتیازی و گسترش فولاد نیز 33 امتیازی شد.
در این مسابقه میلاد زکی پور و فرشید باقری از داور مسابقه کار زرد دریافت کردند.
علیرضا منصوریان سرمربی استقلال به خاطر اخراج از روی نیمکت در دیدار مقابل فولاد خوزستان در این بازی روی نیمکت آبی پوشان حضور نداشت و محمد خرمگاه از کنار زمین نکات فنی را به استقلالی ها گوشزد می کرد.
خبرنگار: مهدی آب بسته**انتشاردهنده: محمد عزیزی راد
9853/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.