به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ مدیرکل فرهنگی اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل از استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل برای شرکت در این مسابقه دعوت بعمل آورد.

سعید حاجی محمدی گفت: این مسابقات در چهار بخش کتبی، شفاهی، هنر و ادبیات و پژوهشهای دینی و در رشته های کتبی شامل تفسیر قرآن، زندگانی 14 معصوم، حفظ و ترجمه زیارت عاشورا و جامعه کبیره، نماز، ترجمه قرآن به فارسی و انگلیسی، احکام برادران و خواهران و شرح موضوعی نهج البلاغه برگزار می شود.

وی رشته بخش شفاهی را حفظ در اجزاء 1، 5 ،10و 20 و کل قرآن و قرائت بروش تحقیق و ترتیل، اذان و تواشیح و در بخش پژوهشهای دینی شامل نرم افزار PC و موبایلی، پایان نامه، تحقیقات و مقالات و در بخش هنری و ادبیات در رشته های نمایشنامه نویسی، داستان نویسی، شعر، فیلم کوتاه، نقاشی، قالی بافی، نماهنگ، سیاه قلم، نقاشی خط، خوشنویسی، نگارگری، مشبک ، پویا نمایی، معرق، منبت و طراحی پوستر معرفی کرد.

مدیرکل فرهنگی اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل با بیان اینکه بزرگترین و وسیع ترین مسابقه قرآن در کشور توسط دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود، تصریح کرد: افتخار همراهی واحد اردبیل در این دوره از مسابقات را مدیون دانشجویان و کارکنان و ا ساتید دانشگاه - که در سال های گذشته حایز رتبه های برتر کشوری در هر چهار بخش از این مسابقات شده و برای دانشگاه اردبیل افتخار آفریده اند - دانسته و امیدوارم به حول و قوه ی الهی این دوره از مسابقات هم با حضور کم نظیر شرکت کنندگان برگزار شود.

وی گفت: علاقمندان جهت ثبت نام در این دوره از مسابقات می توانند به دفتر اداره کل فرهنگی و اجتماعی و اتاق 111 مستقر در دانشکده علوم انسانی، طبقه همکف مراجعه کنند.

حاجی محمدی حداقل جوایز را در یک بخش و یک رشته چهار صد هزار تومان وحداکثر آ ن را یک میلیون وپانصد هزار تومان اعلام کرد.

 

46

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 766686
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.