رئیس پلیس راهنمایی ورانندگی استان البرز درحاشیه این مانور درگفت وگو با خبرنگار ایرنا گفت: دراین مانور بیش از 150 راکب موتورسیکلت که که موتور آن ها به علت تخلفاتی همچون عدم استفاده ازکلاه ایمنی توقیف شده بود، حضور یافتند.
سرهنگ همایون شریفی افزود: باتوجه به اینکه بعد از عابران پیاده ، موتورسیکلت سواران بیش از همه در معرض خطر تصادف هستند، پلیس راهنمایی ورانندگی استان البرز با اجرای برنامه های آموزشی اقدام به آموزش های مختلف برای پیشگیری ازتخلفات وتصادفات برای آنها کرده است.
وی اضافه کرد: خوشبختانه با آموزش های متعدد وفرهنگ سازی دراین زمینه آمار متوفیان حوادث رانندگی راکبان موتورسیکلت به حدود 15درصد کاهش یافته است.
شریفی گفت: برگزاری این مانورها در هفته نیروی انتظامی بالا بردن ارتقای سطح آموزش و فرهنگ ترافیکی موتورسیکلت سواران، استفاده از کلاه ایمنی برای راکب و همچنین سرنشین موتور، انجام ندادن حرکات نمایشی، عبور نکردن از چراغ قرمز و گذرگاه عابر پیاده و عبور نکردن از عرض خیابان اجرا شده است.
وی گفت: مسیر های اجرای این مانور ازمسیر کوه نور تا میدان طالقانی تعیین شده است .
رئیس پلیس راهنمایی ورانندگی البرز یادآورشد که درپایان این مانور به موتورسیکلت سواران که تمام قواعد راهنمایی و رانندگی را درست اجرا کردند کلاه ایمنی اهدا شد.
2098/1535خبرنگار: مریم صوفی**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.