سردار ناصر اصلانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شعار امسال هفته ناجا، 'پلیس برای امنیت، امنیت برای همه' انتخاب شده است.
وی اضافه کرد: شرکت یکپارچه کارکنان انتظامی در نمازهای جمعه در سطح استان، سخنرانی فرماندهان پیش از خطبه های نمازجمعه، پیاده روی خانوادگی، اجرای رزمایش اقتدار در تمامی شهرستان ها، نشست تخصصی فرماندهان با نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح، برگزاری نمایشگاهی از دستاوردهای نیروی انتظامی، اجرای همایش فرهنگیاری و همیاران پلیس در آموزش و پرورش و دانشگاه ها به همراه افتتاح چند طرح عمرانی از جمله برنامه های پیش بینی شده برای هفته ناجای امسال در آذربایجان غربی است.
وی اظهار کرد: رونمایی از کلانتری نمونه شهرستان ارومیه در محل کلانتری 17 و ایستگاه انتظامی سیار ارومیه به عنوان پنجمین ایستگاه سیار پلیس در کشور از دیگر برنامه های این هفته به شمار می رود.
وی ادامه داد: آغاز عملیات اجرایی تجمیع سامانه فوریت های پلیس 110 در استان نیز از دیگر برنامه های این هفته است که تا 40 روز آینده به انجام رسیده و همه تماس ها از شهرستان های مختلف استان در ارومیه پاسخ داده می شود تا زمینه عملکرد بهتر این سامانه فراهم شود.
به گزارش ایرنا به نقل از فرمانده انتظامی آذربایجان غربی مقابله با سرقت، مقابله با کالای قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با ناهنجاری ها و بد اخلاقی های اجتماعی و کاهش تصادف ها از اولویت های پنج گانه نیروی انتظامی این استان در سال جاری است.
6009/2093 ** خبرنگار: یوسف رحیمی ** انتشار دهنده: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.