به گزارش خبرآنلاین و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری البرز،" دکترمحمدعلی نجفیصبح پنجشنبه درآیین بهره برداری از طرح های صنعت آب در استان که با حضورمهندس"ستارمحمودی"سرپرست وزارت نیرو برگزارشد،با اشاره به اینکه این نخستین سفر هیات دولت به استان است،گفت: بخش اعظمی از برنامه های استان مرتبط با وزارت نیرو در حوزه منابع آبی و صنعت برق است.
وی با اشاره روند بی رویه افزایش جمعیت در استان البرز و کلانشهر کرج افزود: این استان جزو مراکز پر جمعیت شهری در کشور بشمار می رود و با این وجود با عقب ماندگی هایی مواجه است که بخشی مربوط به گذشته می باشد.
استاندار البرز با اشاره به شرایط خاص و پیچیده استان البرز و رصد مسائل این استان در سطح ملی گفت: با وجود اینکه بسیاری از مسایل البرز به تهران پیوند خورده است و بنوعی مرتبط با یکدیگر است اما این استان در بسیاری از بخش ها از متوسط کشور هم عقب تر است.
استاندار البرز در ادامه از ترافیک این استان بعنوان دغدغه بزرگ دیگری یاد کرد و افزود: اتصال البرز به 14 استان مواصلاتی کشور و تحمل بخش اعظمی از ترافیک ملی در کنار دیگر مسایلی که این استان به دوش می کشد توجه و اهتمام ویژه مسولان ملی را می طلبد.
نماینده عالی دولت در استان در ادامه خواستار افزایش سهم حق آبه استان از 30 کیلومتر مربع در ثانیه به 150 میلیون متر مکعب در ثانیه و اختصاص ردیف اعتباری مناسب برای اجرای طرح های طرح های آبرسانی در سالجاری شد.
استاندار البرز همچنین ایجاد پست 400 سیار برق رسانی و اختصاص اعتبار ویژه در حوزه آب و فاضلاب روستایی شد.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 758233
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.