به گزارش ایرنا، روزنامه پیام سپیدار این مطلب را به قلم فتانه محمود خانی در ستون یادداشت خود به رشته تحریر درآورده است.
در بخشی از این مطلب آورده شده: قرن ها است غصه تاسوعا و عاشورا از دل بیرون نمی رود و چگونه است آتش محبتی را که حضرت اباعبدالله(ع) در قلب های نه تنها شیعه بلکه تمام ادیان الهی برافروخت هر روز ارادت مردم نسبت به امام حسین(ع) بیشتر می شود.
همه جا ماتم و عزا از مساجد و حسینیه ها گرفته تا تکیه ها در وصف امام حسین(ع) و 72 تن از یاران باوفایش است ،در شهر و روستا ، کوچه و خیابان از پیرمرد گرفته تا میانسال، کودک، جوان و نوجوان ، زن و مرد و حتی کودکان شیرخوار در ماتم امام حسین(ع) به سوگ می نشینند و اشک ماتم می ریزند.
محرم و صفر نه فقط سیاهی ، عزا ، سوگواری ، اشک و گریه است که این نیز نمادی از عشق و معرفت و ارادت خالصانه به بهترین های بشریت است، بلکه محرم و صفر کانونی است حرکت آفرین و مطمئن برای شور توام با شعور علیه هر گونه زشتی و ناپاکی و فساد و اوج این حرکت نیز تاسوعا و عاشورا است.
در بخش پایانی این مطلب آورده شده: امروز حفظ قیام و صیانت از عاشورا وظیفه همه مردم است و آنچه که امروز متن جامعه ما است همان خط و راه امام خمینی(ره) و خط و راه مقام معظم رهبری است ، خطی که امام برای انقلاب ترسیم کردند و مقام معظم رهبری نیز بر آن تاکید دارند و آن خط عظمت اسلام،مسلمین و دفاع از محرومان و مستضعفان در سراسر عالم است.
7414/1535خبرنگار:وحیده عسکری**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.