مراد مالمیر روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: پایگاه های اسکان تابستانی ویژه فرهنگیان با هدف ارائه خدمات شایسته به معلمان فرهیخته و خانواده هایشان در این استان فعال شدند.
وی با اشاره به اینکه ساماندهی مراکز اسکان فرهنگیان از آذر ماه 95 در اداره کل آموزش و پرورش البرز به اجرا درآمد،اظهار کرد: با تشکیل ستاد اسکان مسافران در این استان، زیر ساخت های لازم برای ارائه خدمات کمی و کیفی به میهمانان در دو پیک مسافرتی نوروز و تابستان درسالجاری فراهم آمد.
وی بیان کرد: در نشست های هفتگی این ستاد ، بررسی های لازم در مورد تجهیزات، ساماندهی، بهسازی، بهداشت و آموزش نیروی انسانی دراولویت کاری قرار گرفت.
وی تصریح کرد: آموزش و پرورش البرز با آماده سازی مقدمات پذیرش اینرنتی و مراجعه حضوری سوم تا نوزدهم تیر ماه 96 پذیرای مسافران تابستانی در مراکز اسکان این استان شد.
معاون توسعه مدیریت و پشتبانی اداره کل آموزش و پرورش البرز ادامه داد: برای پذیرش مسافران در ایام تابستان ' فرهنگی و غیر فرهنگی ' 15 باب آموزشگاه ،150 کلاس درس و سه خانه معلم با ظرفیت 40 سوئیت در نواحی و مناطق هشت گانه این استان آماده سازی شد.
مالمیر با اشاره به شرایط جغرافیایی البرز و قرارگرفتن بر سر راه استان های شمالی ، غربی و مرکزی کشور و برخورداری از جاذبه‎های بکر گردشگری، این استان یاد آور شد: در مراکز اسکان 50 نیروی انسانی آموزش دیده به فرهنگیان فرهیخته از سراسر ایران اسلامی خدمات لازم را در بخش های اسکان ، پذیرایی و راهنمایی با محوریت مراکز فرهنگی، تاریخی و گردشگری ارائه دادند.
وی در ادامه به جایگاه رفیع معلمان در جامعه پرداخت و یاد آورشد: شعار مراکز اسکان فرهنگیان در نوروز و تابستان 96 در استان البرز را ارائه خدمات شایسته و تکریمی تشکیل داده است.
وی اضافه کرد: به منظور ارائه خدمات مطلوب به مسافران همه مدارس و مراکز اقامتی آموزش و پرورش البرز بهسازی، مرمت ، پاکسازی و بهداشتی شد.
معاون توسعه مدیریت و پشتبانی اداره کل آموزش و پرورش البرز یادآور شد: به منظور نظارت مستمر بر روند فعالیت های در نظر گرفته شده در قالب ستاد اسکان تابستانی فرهنگیان در البرز، طرح بازدید میدانی از مراکز اقامتی در نواحی و مناطق هشت گانه آموزش و پرورش این استان نیز اجرا شد.
مالمیر تصریح کرد: اعضای تیم ستاد اسکان تابستانی فرهنگیان البرز چندین بار اقدام به بازدید سرزده از مراکز اسکان مسافران تابستانی کردند.
وی گفت: به منظور کیفیت بخشی و آماده سازی به موقع مراکز اسکان فرهنگیان طبق جدول ترسیم شده استانی ، نشست هفتگی و اضطرای اعضای ستاد اسکان فرهنگیان البرز به صورت مستمر در این معاونت تشکیل شد تا طبق برنامه کلاس ها و مراکز اقامتی پس از نظافت کامل از نظر بهداشتی و آماده سازی مجهز به فرش، موکت، یخچال، وسایل گرمایشی و تلویزیون شوند تا برای استراحت در اختیار فرهنگیان در تابستان 96قرارگیرد.
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش البرز ادامه داد: امسال علاوه بر اقداماتی که برای اسکان فرهنگیان سراسر کشور در این استان در دو پیک مسافرتی 96 انجام شد، یکی از اهداف جدی ما را بهسازی و تجهیز مراکز اسکان فرهنگیان و خارج شدن کلاس های اقامتی مدارس از نوع ب و ج از گردونه اسکان در این استان تشکیل داد.
مالمیر بیان کرد: در ایام تعطیلات تابستان ناظرین ستاد های اسکان به صورت محسوس و نامحسوس در مراکز اسکان تابستانی فرهنگیان در البرز حضور پیدا کردند تا به فرهنگیان فرهیخته در این استان ،خدمات مناسب و شایسته ارائه و نقاط قوت و ضعف طرح تکریم از فرهنگیان نیز مورد بررسی قرار گیرد.
وی ارائه کتاب برای مطالعه ، وسایل ورزشی ، تهیه نقشه و فهرست مراکز خدماتی ،فرهنگی، تاریخی و گردشگری البرز به همراه اطلاعات مربوط به آن را از دیگر اقدامات انجام شده برای ارائه خدمات به فرهنگیان و خانواده هایشان در مراکز ستاد های اسکان فرهنگیان در البرز نام برد.
وی تاکید کرد: برای اطلاع رسانی به فرهنگیان در زمینه آدرس پایگاه های نوروزی اسکان فرهنگیان در البرز حدود 50 بنر بزرگ با مشخصات کامل در میادین ورودی از سوی ستاد مرکزی و نواحی و مناطق هشت گانه آموزش و پرورش این استان به ویژه در کرج نصب شده است.
2819 /1535خبرنگار: مهین مالمیر**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.