به گزارش ایرنا، محمد جواد کولیوند روز یکشنبه در نشست کارگروه تخصصی کارگروه آسیب های اجتماعی در سالن میلاد کرج، افزود: مقابله با آسیب های اجتماعی و رشد جامعه همانند یک پازلی است که هر دستگاهی نقش یکی از قطعه های این پازل را دارد که در صورتی که هر دستگاهی کار خودش را به درستی انجام بدهد یک قطعه از این پازل تکمیل می شود.
وی خاطرنشان کرد: معیشت مردم نیز مرتبط با اشتغال است، به دلیل همین حساسیت است که مقام معظم رهبری چندین سال است که نام های سال را بر مبنای اقتصاد می گذارند.
وی اضافه کرد:بحث اشتغال، معیشت و رفاه مردم یکی از بحث های جدی است و به همین منظور خواسته ما از شورای شهر این است که این کارگروه به گونه ای فعال گردد که برای هر دستگاهی تکلیفی مشخص و در جلسات بعدی از تمامی دستگاه ها گزارش عملکرد درخواست شود.
کولیوند ادامه داد: دستگاه ها در صورتی که در قوانین و مقررات مشکلی داشته باشند به ما منعکس کنند تا در اصلاح،ایجاد قانون جدید و یا حذف آن اقدام کنند.
رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی افزود: همچنین دستگاههای مرتبط در این کارگروه اولویت های خود را به ما اطلاع دهند چرا که اولویت بندی در کارها با هدف اجرایی ساختن هر چه بیشتر آنها بسیار مهم است.
وی در ادامه با بیان اینکه در دولت های قبلی در فضای یارانه ای قرار گرفته ایم، اظهار داشت: هدف از این اقدام هدفمند ساختن مصرف بود اما با مشاهده مصرف بنزین، آب و سایر انرژی ها مشاهده می کنیم مصرف ما چقدر کاهش یافته است و چرا نتوانسته ایم همان بخشی که انرژی را آزاد کردیم در خانوار هدفمند هزینه نکرده ایم؟
نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه حکومت باید یک فکری برای هزینه هایش می کرد گفت: باید مدیریت صحیح داشته باشیم .
7414/1535خبرنگار:وحیده عسکری**انتشار دهنده:
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.