به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، به منظور زیباسازی و ساماندهی و با هدف رفع نازیبایی سایبانها همچنین کاهش آلودگی بصری فراخوانی از سوی اداره هنرهای شهری این سازمان منشر شد که به موجب آن طراحان و علاقه مندان می توانند نسبت به تهیه گزارش و ارائه طرح بهسازی بدنه کیوسک های مطبوعاتی موجود در مناطق 12 گانه سطح شهر کرج اقدام کنند.
لازم به توضیح است: این فراخوان به منظور تغییر در چهره شهر و زیبایی بصری هر چه بیشتر سیمای معابرانجام شده و شرکت در این فراخوان برای تمامی هنرمندان و طراحان آزاد می باشد و طرح های دریافتی مسترد نخواهد شد.
شایان ذکر است از جمله ضوابط این فراخوان، بدینگونه است که طرح ساماندهی باید به نحوی باشد که فضای تبلیغات مناسب و هماهنگ با کلیت سازه ایجاد گردد تا شرکت سرمایه گذار امکان تبلیغات بر روی آنها را داشته باشد و حداقل الحاقات به سازه اصلی اضافه شود و به همین سبب شرکت کنندگان می بایست طرح های خود را به صورت خلاقانه و در نهایت دقت در این مورد ارائه دهند.
علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانند با مراجعه به سایت شهرداری کرج karaj.ir ،پورتال سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج "بخش فراخوان" فایل متن، همچنین نمونه عکس های مرتبط با فراخوان منتشر شده را مشاهده نمایند.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 732594
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.