به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج،سید رضا فیض افزود: یکی از مهمترین فعالیتهای نیروهای واحد فضای سبز جهت نگهداری از چمن ها هرس و وجین کردن آنهاست که علاوه بر تقویت آنها نقش چشمگیری در زیبایی و گسترش مبلمان شهری دارند از این رو نیروهای واحد فضای سبز منطقه در عملیاتی اقدام به هرس چمن های موجود در سطح منطقه کردند.
وی در ادامه با بیان اینکه کاشت گلهای فصلی در طول سال، علاوه بر زیبایی چهره شهر، موجب شادابی روحیه شهروندان می شود گفت: یکی از انواع مختلف گیاهانی که زینت بخش پارک ها و فضای سبز شهری است و کم و بیش به شکلهای مختلف کاشته می شود گلهای فصلی هستند.
این مسئول بیان کرد: گلهای فصلی دارای گونه های مختلف و متنوعی هستند برهمین اساس و جهت آسایش و رفاه شهروندان واحد فضای سبز اقدام به کاشت نشاء گل های فصلی در باغ ایرانی با مساحت 80 متر مربع وهمچنین کاشت درختچه در حاشیه خیابان بهشتی و پارک ترافیک به تعداد 820 گلدان صورت گرفته است.
مدیر منطقه 7 شهرداری کرج افزود: به منظور زیباسازی چهره بصری شهر و همچنین تقویت درختان، زیباسازی معابر و گذرگاه ها در سطح منطقه و نیز پیشگیری از بروز حوادث و سوانح ناگوار، واحد فضای سبز اقدام به هرس 28 اصله از درختان خیابان قائم (داریوش) کرد.
فیض در پایان بر مشارکت شهروندان در اجرای بهسازی ونوسازی بوستان های منطقه وتوسعه فضای سبز تاکید کرد و گفت: در حفظ و نگهداری آن به عنوان اصلی ترین رکن شهر کوشا و جدی باشیم.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 731734
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.