زالفی با بیان اینکه من کاندید شهرداری نبودم، دعوت شدم و به احترام شورای شهر بر حسب وظیفه احساس مسئولیت کردم اظهار داشت:در سال 1340 در یکی از روستاهای املش به دنیا آمده ام. آقای بشری عزیز درست نشد بازم. الان با هم تلفنی حرف زدیم. اصلاح و دوباره فرستاده شود

  آقای بشری عزیز درست نشد بازم ....الان -دو ساعت پیش - با هم تلفنی حرف زدیم. اصلاح و دوباره فرستاده شود. لطفا کامنت هایی را که در پایین لید برایتان می نویسم را بخوانید. این خبر برای سومین بار عودت داده می شود ولی دوباره به همان شکل برگردانده می شود. مجبور  شدم اینجا با فونت بالا بگذارم تا دیده شود.     به گزارش ایلنا  از رشت،محمد زالفی،گزینه تصدی شهرداری رشت امروز در  شورا حاظر شد تا برنامه ها و اولویت های خود را برای مدیریت شهر رشت ارائه کند.

زالفی با بیان اینکه من کاندید شهرداری نبودم، دعوت شدم و به احترام شورای شهر بر حسب وظیفه احساس مسئولیت کردم اظهار داشت:در سال 1340 در یکی از روستاهای املش به دنیا آمده ام و از سال 56 با انقلاب آشنا شدم.

وی افزود:به عنوان دانش آموزی که خط انقلاب را تعقیب می کردیم در کنش و عضو انجمن اسلامی منطقه بودم.در دانشگاه تهران پذیرفته شدم و به جهاد سازندگی پیوستم و سپس مسئول راه استان گیلان شدم.

این کاندیدای تصدی پست شهرداری رشت، فرمانداری در رودبار و رشت را از دیگر سوابق خود عنوان کرد و بیان داشت:کاغذها برنامه نیستند بلکه برنامه ها را باید مدیران اجرا کنند،باید زیرساخت ها درست بسازیم و کارنامه افراد باید مشخص باشد.
این فعال سیاسی اصلاح طلب با تصریح بر اینکه  اگر شوراها امروز حضور دارند بخاطر نگاه عمیق مردم باور و مردم محور است ادامه داد:شورا آمدند راهی را باز کنند که درها را بر روی مردم باز کنند وبا دست خود مردم ایران به درستی ساخته شود.
زالفی با بیان اینکه خون شهدان همیشه بر دوش ما سنگینی میکند و باید از تصمیمات بخاطر منافع شخصی بترسیم گفت:اگر شوراها بخواهند به درستی حرکت کنند می توانند حتی بهتر از مدیران دولتی پیش بروند.مدیریت باید برنامه ریزی درست داشته باشد و نظارت کافی داشته باشد وباید بتوانیم انسانهای شایسته را روی کار بیاوریم.
فرماندار سابق رشت نگاه به منفعت شهر و مردم را از نکات مهم دیگر عنوان و خاطرنشان کرد:معمولا افراد در مقابل تغییر مخالفت  می کنند اما شهر رشت نیاز به تغییرات اساسی دارد.
زالفی با تاکید بر اینکه راهبردهای توسعه کلان شهر رشت بعنوان بحث اصلی من است گفت:مشارکت در تصمیم گیریهای مدیریت شهری امری مهم است که در شهرداری باید بروی فرهیختگان باز باشد و از دیدگاه های آنان باید بهره گیری کنیم.
کاندیدای اصلاح طلب شهرداری رشت با اشاره به اینکه سرانه فضای سبز شهر ما بسیار کم است نیاز به توجه دارد ادامه داد:بستر سازی جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی  باید مورد توجه قرار گیرد تا  سرمایه گذاران از گیلان فرار نکنند.
زالفی حفظ احترام به شهروندان را یکی از مهم ترین اصول شهرداری عنوان کرد و گفت:فرهنگ گیلان باید بیشتر دیده شود و باید بستر ها را برای توسعه گردشگری فراهم کنیم.

وی با تاکید بر اینکه ما به تنهایی نمی توانیم موفق شویم گفت: باید مدیران محلی و ملی را در کنار خودمان داشته باشیم واز سایر نهادها کمک بگیریم.
زالفی توانمند سازی و افزایش حضور زنان و جوانان را از دیگر برنامه های خود عنوان کرد و افزود:باید در استان الگوی کشور باشیم وبستر سازی برای رویکردهای بین المللی شهر رشت فراهم کنیم.

کاندیدای شهرداری رشت،مدیریت منابع و مصرف آن،کنترل هزینه ها جاری،هوشمند سازی و… را از برنامه های خود در شهرداری رشت عنوان کرد.

نایب رئیس شورای شهر رشت در پایان سخنان زالفی با انتقاد از مباحث وی گفت:ما در زمان شما هم خیلی مشکل داشتیم،مشکلاتی که امروز دارند در شهر رشت خودشان را نشان می دهند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.