به گزارش ایرنا، سید محمد جواد هاشمی نژاد عصر پنجشنبه در بزرگداشت سالروز عملیات مرصاد و گرامیداشت شهدای ترور در کرج، افزود: افرادی که در دهه 60 جنایت های زیادی در حق این ملت کرده اند، امروز می خواهند با این تاثیرگذاری بابت جنایت ها و ترورهایی که کرده اند ما از آنان معذرت خواهی کنیم و انقلاب اسلامی را بدهکار کنند.
وی اضافه کرد: از همان سال های تشکیل نهضت امام خمینی(ره) جریانی به وجود آمد که قصد بدنام کردن حرکت اسلامی را داشت، امروز بیش از 50 سال از نهضت امام راحل (ره) می گذرد اما این جریان همچنان هم پای انقلاب اسلامی و گام به گام با ما به جلو می آید، جریان نفاقی که در ظاهر مانند ما مسلمان و شیعه بودند، اما در واقع گرایشات مارکسیستی داشتند.
هاشمی نژاد گفت: تحریم ها فراز و فرود و کم و زیاد دارد، جنگ هشت سال بود، معضلات منطقه ای و فرامنطقه ای زمان دارد، اما درگیری با نفاق اگر از 38 سال از انقلاب اسلامی گذرد 38 سال است که همچنان پابرجا است.
وی ادامه داد: در این میان یکی از معضلات در داخل کشور غفلت از این موضع و چهره خشن نفاق است، خطر وقتی است این گروه سلاح را بر زمین گذاشته و مدعی بحث حقوق بشر و بحث های دموکراسی است.
فرزند شهید هاشمی نژاد گفت: از زمان ساقط شدن صدام چهره نفاق چهره متفاوتی شده، نفاق سلاح را بر زمین گذاشته و به دنبال تعویض تفکر انقلاب اسلامی است، آن چیزی که جامعه ما را تهدید می کنند این است که چهره نفاق از ترور فکر آدم ها نیز غافل نبوده اند.
فرزند شهید هاشمی نژاد گفت: تاریخ تکرار می شود، چهره همان چهره است، کارکرد نفاق همان و این باید هشداری باشد برای همه ما که در برابر نفاق هوشیار باشیم.
7414/1535خبرنگار:وحیده عسکری**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.