به گزارش ایرنا، حجت الاسلام جواد نصرالله پور عصر یکشنبه در بازدید از بازارچه و نمایشگاه دستاوردهای مجریان طرح های خوداشتغالی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان افزود: شاهد برکات زیادی از سوی کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان و کشور بوده ایم.
وی بیان کرد: کمیته امداد با تجربیات خود توانسته ضمن تداوم کمک های حمایتی در راستای اشتغالزایی و توانمندسازی خانواده های محروم و نیازمند نیز گام های اساسی برداشته است.
وی عنوان کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) با اقدامات و حمایت های خود موجب شده که فرزندان ایتام و خانواده های نیازمند درد بی سرپرستی و نداری را حس نکنند و بتوانند به درجات بالای تحصیلی و کاری دست یابند و در این زمینه ها از سایر افراد جامعه عقب نیستند.
وی از مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان به عنوان مدیری انقلابی و بسیجی یاد کرد و ادامه داد: این نهاد در کرمان مرکز جوشش کار، اشتغال و تولید است.
حجت الاسلام نصرالله پور اظهار کرد: یکی از برکات کمیته امداد که مزین به نام امام خمینی (ره) است، مبنای اسلامی و دینی آموزه های آنها است.
وی گفت: یکی از قوانین دین مبین اسلام این است که انسان ها باید از یکدیگر غافل نباشند زیرا خداوند انسان های توانمند را با اموالی که به آنها بخشیده در حمایت از نیازمندان و ایتام امتحان می کند.
وی از کمیته امداد به عنوان نهادی مردمی یاد کرد و افزود: تعداد مشترکان و حامیان این نهاد، 70 میلیون نفر است که امام راحل (ره) بر مبنای ارزش های اسلامی و فرهنگ اصیل ایرانی آن را بنا نهاده اند.
بازارچه و نمایشگاه دستاوردهای مجریان طرح های خوداشتغالی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان تا 26 خردادماه در محل یخدان مویدی دایر خواهد بود.
خبرنگار: سمیه حسن شاهی ** انتشار دهنده: نجمه حسنی
7440/3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.