ناصر چک نژادیان روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه ثبت نام در دوره های کاردانی حرفه ای در 14 رشته تحصیلی انجام می شود، افزود: این رشته ها شامل امور فرهنگی، روابط عمومی، گریم، معماری-معماری داخلی ، هنرهای تجسمی-گرافیک، هنرهای تجسمی-عکاسی، انیمیشن، طراحی لباس، دوخت و تکنولوژی لباس، دوخت های سنتی ایران، موسیقی-نوازندگی ساز ایرانی، نوازندگی ساز کلاسیک، سینما- فیلم سازی و بازیگری است.
وی اظهار داشت: رشته کاردانی حرفه ای دوخت های سنتی ایران به همت این مرکز دانشگاهی به سرپرستی شهین ابراهیم زاده پزشکی تدوین و مورد تصویب نهایی قرار گرفت که با توجه به ساخت جمعیتی استان و این که از مزیت های اقتصادی و رقابتی کشور، میراث فرهنگی و فرهنگ و هنر می باشد این رشته تحصیلی می تواند ظرفیت مناسبی را برای ایجاد اشتغال و کارآفرینی ایجاد کند.
چک نژادیان ادامه داد: متقاضیان ثبت نام برای پذیرش در این دوره ها می توانند تا تاریخ 9 مرداد ماه به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام کنند.
وی گفت: پذیرش در این دوره ها با معدل کل دیپلم بوده و نیازی به مدرک پیش دانشگاهی نیست و پذیرفته شدگان از معافیت تحصیلی برخوردارند.
وی همچنین افزود: آغاز ثبت نام این دانشگاه در مقطع کارشناسی حرفه ای نیز متعاقباً اعلام خواهد شد.
علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به مرکز آموزش علمی - کاربردی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز به نشانی کرج، عظیمیه، میدان اسبی، بلوار اقاقیا، نبش یاس غربی، معاونت آموزش مراجعه و یا با شماره تماس‌های 23 27 3252 – 96 26 3252- 325226999 با پیش شماره026تماس حاصل فرمایند.
6156/1535خبرنگار: نوشین طهماسبی**انتشاردهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.