شورای فنی البرز از روند تکیمل طرح های عمرانی کرج بازدید کرد
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: شورای فنی استان البرز از پروژه های پزشکی قانونی، کلینیک شهید رجایی،
به گزارش ایرنا، خسرو ارتقایی درنشست شورای فنی استان البرز که روز چهارشنبه درحاشیه بازدید از پروژه های عمرانی شهرستان کرج برگزار شد ، افزود: به صورت مستمر و دوره ای از طرح های مختلف استان بازدید صورت می گیرد.
در این بازدید که از مدرسه قلم ، مجموعه فرهنگی ورزشی امامزاده محمد (ع) و ساختمان مربوط به پزشکی قانونی انجام شد،معاون استاندار البرز اظهار داشت: ساختمان پزشکی قانونی از محل اعتبارات ملی و سفر رئیس جمهوری ساخته می شود و تاکنون اسکلت ساختمان بنا شده و پیشرفت خوبی داشته است.
ارتقایی با اشاره به اینکه از روند تکمیل مدرسه قلم بازدید شد گفت: این مدرسه حدود 50 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و برای ادامه کار از محل اعتبارات سال 96 نوسازی مدارس تامین مالی خواهد شد که در صورت امکان تا پایان سال به بهره برداری برسد.
وی افزود: پروژه کلینیک شهید رجایی که مربوط به دانشگاه علوم پزشکی است به دلیل مشکلاتی مدتی موقف شده و مقرر شد با رسیدگی به موضوع طی جلسه ای با پیمانکار طرح، در شورای فنی موانع برطرف شده و طرح ادامه پیدا کند.
معاون استاندار با بیان اینکه روند تکمیل طرح فرهنگی و ورزشی امامزاده محمد (ع) مورد نظارت قرار گرفت اضافه کرد: با توجه به اینکه در این منطقه نیاز به اماکن فرهنگی، ورزشی و تفریحی محسوس است، تکمیل و بهره برداری از این طرح از اهم امور است که مقرر شد با همراهی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان البرز اقدامات لازم در اسرع وقت صورت گیرد.
وی گفت: در مجموع برای پروژه های پزشکی قانونی، کلینیک شهید رجایی و مدرسه قلم حدود 6 میلیارد تومان از اعتبارات دولتی هزینه شده و برای ادامه کار همچنان بودجه نیاز است و همچنین پروژه استخر نیز در مجموع به 8 میلیارد تومان از محل اعتبارات اداره کل اوقاف نیاز بوده که تاکنون 3 میلیارد تومان هزینه شده است.
6155/1535 خبرنگار:حکیمه کشاورز** انتشار دهنده : محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.