به گزارش ایرنا، الهه ابوالحسنی روز پنجشنبه در نشست اشتغال، آموزش و آسیب های اجتماعی با محوریت زنان که با حضور رئیس فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی در کرج برگزار شد افزود: نمی توانیم فقط چشم یاری به بخش خصوصی داشته باشیم و باید از سازمان های مردم نهاد در این زمینه بهره برد.
وی اضافه کرد: برای توسعه اشتغال بویژه اشتغال زنان باید از افکار بخش خصوصی و افکار خودمان بهره ببریم، بحران این جامعه بحران کار است ، برای حل این بحران نیازمند استفاده از سایر پتانسیل های موجود مانند سازمان های مردم نهاد و بخش خصوصی هستیم.
ابوالحسنی گفت: سازمان های مردم نهاد که داوطلبانه و خیرخواهانه برای مردم فعالیت می کنند به صورت جزیره ای عمل می کنند و نیاز است که یک ارتباطی بین این سازمان ها ایجاد تا با ارتباط برقرار کردن هر چه بیشتر بین این سازمان ها بتوان زمینه هر چه بیشتر ایجاد اشتغال را فراهم کرد.
وی در ادامه با بیان اینکه باید این باور در میان مردم و به خصوص زنان ایجاد که می توانند کار کنند ایجاد شود افزود: مشکل اشتغال ما به عنوان یک فرهنگ و نه حتی به عنوان درآمد است، خیلی از بانوان ما درآمد و ثروت خوبی دارند اما بیکارند و احساس افسردگی می کنند، این فرهنگ باید ایجاد شود که ما می توانیم، می توانیم کار کنیم، تولید کنیم و اشتغال ایجاد کنیم.
مشاور استاندار و مدیر کل اموربانوان و خانواده البرزادامه داد:باید به دنبال راهکارهایی باشیم که نشاط هر چه بیشتر را در جامعه به خصوص میان بانوان ایجاد کنیم،نشاط این است که احساس کنیم مهم ،مفید و تاثیر گذار هستیم.
7414/ 6155خبرنگار:وحیده عسکری ** انتشار دهنده : محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.