به گزارش ایرنا، سردار بخشعلی کامرانی صالح روز یکشنبه در دیدار با رئیس کل دادگستری البرز افزود: یکی از موضوعاتی که منجر به افزایش وقوع جرم در استان می‌شود نزدیکی آن به تهران و سرریز شدن مشکلات پایتخت به کرج است.
وی اضافه کرد: با هدف برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی طرح ویژه‌ای برای کنترل آسیب ها و بدحجابی جاده کرج - چالوس در روزهای آتی اجرایی خواهد شد.
کامرانی صالح در ادامه از تشکیل قرارگاه جهادی صیانت برای کاهش و پیشگیری از حوادث، سوانح و جرائم کارکنان این مجموعه در استان البرز خبر داد و گفت: این قرارگاه هرجایی که احساس کند از خطوط قرمز و قانونی توسط کارکنان عدول شده به شدت برخورد می‌کند.
وی ادامه داد: تلاش شبانه‌روزی همکاران در نیروی انتظامی با وجود کمبود امکانات استانی ادامه داشته و همه بخش‌های انتظامی با داشتن تفکر جهادی و بسیجی تلاش دارند تا نقایص موجود خللی در انجام وظایف محوله ایجاد نکند.
فرمانده انتظامی البرز ضمن تقدیر از حمایت‌های رئیس کل دادگستری استان و دادستان کرج افزود: اقدامات بازدارنده‌ای که توسط نیروی انتظامی در حوزه‌های مختلف انجام می‌شود بدون حمایت‌های دادستان مرکز استان مقدور نبود.
کامرانی صالح با اشاره به تلاش شبانه روزی مجموعه انتظامی و قضایی استان در ایام انتخابات شورای شهر، ریاست جمهوری و ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: با تلاش‌های انجام شده شاهد آن بودیم که استان با کمترین مشکل این اتفاقات مهم را پشت سر گذاشت.
7414/ 6155خبرنگار:وحیده عسکری**انتشار دهنده: محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.