به گزارش خبر آنلاین و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری البرز، عباد الله کامکار با بیان این مطلب اظهار داشت: در راستای سیاست های کلان و برنامه توسعه دولت محترم تدبیر و امید و با عنایت به تمایل قابل توجه کشورهای اروپایی به توسعه روابط اقتصادی و تامین کالاها از طریق جمهوری اسلامی ایران، اتاق با رزگانی البر روابط گسترده ی تجاری و اقتصادی با کشاورهای اروپایی بعد از برجام برقرار نموده که در همین راستا میزبان بیش از 30 هیئت تجاری اقتصادی سراسر دنیا و کشورهای اروپایی بوده است.
وی افزود: دعوت استانداری و اتاق بازرگانی از کشور لهستانی، استونی و وزارت اقتصاد ایالت راینالد فالتس آلمان که در سال 95 تفاهم نامه های همکاری نیز در راستای توسعه روابط با اتاق های مذ.کور امضاء شده است.
کامکار تصریح کرد: در این راستا اتاق البرز ضمن دریافت مجوز از اتاق ایران در نظر دارد هیئت تجاری اقتصادی در بازه زمانی 4 الی 10 تیرماه سال جاری به کشورهای لهستان ، استونی و آلمان اعزام نماید .
کامکار هدف کلی این سفر را آشنایی با ساختار اقتصادی منطقه و بررسی شرایط برای توسعه روابط اقتصادی با تجار و بازرگانان کشورهای مذکور است .
معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار گفت: همچنین بنابر اعلام اتاق ایران ، اتاق البرز به عنوان معین کشور لهستان در میان اتاق های بارزگانی سراسر کشور تعیین شده است.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 668270
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.