علیرضا برخورداری عصر سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این رقابت ها امید حلوایی موفق به کسب 2مدال طلا، علیرضا حقیقت یک مدال طلا و پیمان نظری نیز یک مدال طلا و یک مدال نقره در مسابقات انفرادی و کمیته شدند و توانستند برای جمهوری اسلامی ایران و استان قم افتخار آفرینی کنند.
مسابقات بین المللی کاراته سبک شوتوکان جهانی WSKF با حضور 200 کاراته کا از 12 کشور جهان، هفته جاری در گرجستان برگزار شد.
وی بیان داشت: سطح این مسابقات به دلیل حضور حریفانی از کشورهای اروپایی و آسیایی بالا بود و موفقیت ورزشکاران قمی می تواند نشانه رشد کاراته در قم باشد.
برخورداری با بیان این که کاراته قم در حال بازگشت به دوران طلایی دهه 70 خود است، گفت: در این دهه، کاراته قم در عرصه ملی در اوج قرار داشت و تلاش ما حرکت به سمت آن دوران طلایی و پویایی رشته کاراته در قم می باشد.
مهدی جعفری، سعید آشتیانی، مجید عبدالحسینی، مهدی عموزاده، علیرضا کتیرایی، غلامرضا دباغیان و غیره از چهره های کاراته قم در دهه 70 بودند که برخی از آنها عناوینی مانند قهرمانی جهان را در کارنامه خود دارند و از پرافتخارترین ورزشکاران تاریخ استان قم می باشند.
وی خاطرنشان کرد: هم اکنون حضور چهار هزار ورزشکار در رشته کاراته و فعالیت 50 باشگاه ورزشی در این رشته، ظرفیت بزرگی را فراروی استان قم قرار داده است.
وی ادامه داد: کاراته قم در لیگ های پایه همیشه در رقابت های کشوری رتبه های اول تا دوم را کسب می کند.
7401 / 1175 خبرنگار: بهمن اطمینان ** انتشار: رضا علیمحمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.