ابوالقاسم پالیزگیر روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا با بیان اینکه تعدادی از نامزدها در مهلت مقرر با حضور در فرمانداری شکایات خود را ارائه دادند، یادآور شد: موارد در نشست هیأت اجرایی بررسی شد و صحت انتخابات مورد تائید هیأت نظارت و اجرایی واقع شد.
فرماندار ساوجبلاغ با تأکید بر اینکه هیچ‌یک از شکایات واصله به‌گونه‌ای نبود که منجر به ابطال آرای شعبه ای در حوزه انتخابیه شود، ابراز داشت: صحت انتخابات در حوزه انتخابیه ساوجبلاغ مورد تائید هیأت نظارت واقع شد.
وی با اشاره به برگزاری نشست هیأت اجرایی انتخابات شهرجدید هشتگرد به‌منظور بررسی شکایات واصله با حضور اعضای هیأت نظارت انتخابات، اظهار داشت: براساس ماده 52 قانون انتخابات شورای اسلامی و مواد 71 - 70 آئین نامه اجرایی انتخابات در نشست مشترک هیات اجرایی و نظارت 22 شکایت نامزدهای انتخاباتی شوراهای شهر شهرستان ساوجبلاغ شامل 2 شکایت از شهر گلسار، 4 شکایت از هشتگرد، 7 شکایت از چهارباغ، 3 شکایت از کوهسار و 6 شکایت از شهرجدید هشتگرد مطرح شده بود که مورد بررسی هیات اجرایی و نظارت قرار گرفت.
وی افزود: در نشست مذکور 13 فقره شکایت به دلیل عدم رعایت تبصره یک ماده 70 آئین نامه رسیدگی به دلیل مشخص نبودن هویت شاکی مورد قبول واقع نشد.
فرماندار ساوجبلاغ اظهار داشت : 9 فقره شکایت نیز منجر به باز شماری 9 صندوق در نقاط مختلف شهرستان توسط تیمی از هیات اجرایی و نظارت شد که پس از بازشماری هیچ تغییری در نتیجه انتخابات شورای اسلامی شهر ایجاد نشد.
وی با تقدیر از حضور پرشور و مشارکت مردم انقلابی و همیشه درصحنه ساوجبلاغ در روز جمعه در پای صندوق‌های اخذ رأی در 162 شعبه ثابت و سیار در سطح شهرستان ادامه داد: مردم ساوجبلاغ با مشارکت 116 ونیم درصدی در این دوره حماسه سیاسی دیگری خلق کردند و بار دیگر با نشان دادن تعقل بالای سیاسی، دل‌بستگی و اعتقادشان را به‌نظام و انقلاب ابراز کردند.
پالیزگیر با مطلوب ارزیابی کردن روند برگزاری انتخابات در فضایی پرشور و به‌دوراز هرگونه تنش، از تلاش و فعالیت 4 هزار عوامل اجرایی و دست‌اندرکار انتخابات در این شهرستان تقدیر کرد.
1535/6155خبرنگار:مریم صوفی**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.