به گزارش خبرنگار ایرنا یونس رنجکش روز پنجشنبه در دیدارهای جداگانه با منتخبان پنجمین دوره شورای اسلامی شهر آستارا در فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: مردم انتظار دارند در شهر، نشاط اجتماعی ایجاد شود و اعضای جدید شورا باید برای این برنامه ریزی کنند تا فضای شهر تغییر پیدا کند.
وی افزود: خوشبختانه بیشتر اعضای جدید شورای اسلامی شهر آستارا جوان و از نظر نگرش سیاسی همسو هستند و باید تلاش کنند تا فضای اجتماعی شهر را در دست بگیرند.
وی ادامه داد: ما تلاش کردیم بر اساس چارچوب قانون، صلاحیت نامزدها تایید شود و سلیقه های خود را اعمال نکنیم تا مردم تصمیم بگیرند چه کسانی برای توسعه شهر مناسب است.
رنجکش گفت: در سطح کلان نیز مردم نگاه دولت تدبیر و امید را پسندیدند و یکی از پیام های این انتخاب، ایجاد نشاط اجتماعی است؛ البته نشاط اجتماعی فقط خندیدن و شادی کردن نیست بلکه از نشاط معنوی نیز نباید غافل شد.
وی اظهار کرد: رزمندگان اسلام بدون اینکه به فکر اصولگرا یا اصلاح طلب بودن باشند، برای حفظ ارزش ها به جبهه ها رفتند و همان ارزش ها احترام به قانون و پرچم بود و نشاط اجتماعی ایجاد می کرد.
فرماندار آستارا گفت: برای رسیدن به ایده آل ها گام به گام جلو بروید و از شتاب بپرهیزید و منافع عمومی را در نظر بگیرید و اگر منافع عمومی تامین شود، منافع شخصی نیز تامین خواهد شد.
رنجکش افزود: از تجربیات پیشکسوت ها استفاده کنید و بنیادگرایی را کنار بگذارید؛ شورای اسلامی محل تولید برنامه است و باید اجازه دهید طرح های نیمه تمام کامل شود.
شورای اسلامی شهر آستارا هفت عضو اصلی دارد.
شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد و مردم این شهرستان در 29 اردیبهشت ماه در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی، صددرصد مشارکت کردند.
دریافت خبر: عیسی پاشاپور**انتشاردهنده: کبیری
7124/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.