به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، حجت‌الاسلام عبدالحمید خدری صبح امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با بیان اینکه روند بررسی صلاحیت کاندیداهای شورای اسلامی شهر و روستای استان بوشهر ادامه دارد اظهار داشت: پس از بررسی صلاحیت کاندیداها در هیئت‌های اجرایی نتیجه را به هیئت‌های نظارت استان بوشهر تحویل داده شد.

وی با اشاره به اینکه امروز آخرین مهلت بررسی صلاحیت داوطلبان شوراهای اسلامی است افزود: هیئت‌های نظارت 7 روز مهلت بررسی صلاحیت داوطلبان شورای اسلامی شهر و روستا دارند که امروز آخرین روز بررسی این صلاحیت‌ها است.

رئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای استان بوشهر با بیان اینکه  نتیجه بررسی صلاحیت‌ کاندیداهای شورای اسلامی استان بوشهر به فرمانداری‌ها اعلام می‌شود گفت: فردا  نتیجه بررسی صلاحیت‌ کاندیداهای شورای اسلامی استان بوشهر به فرمانداری‌ها و به‌طور همزمان به صورت محرمانه به کاندیداها اعلام می‌شود.

خدری با بیان اینکه کاندیداها مهلت 4 روزه برای اعتراض دارند تصریح کرد: کاندیداهایی که رد صلاحیت شده‌اند 4 روز مهلت دارند اعتراض خود را برای بررسی مجدد صلاحیت آنان به هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای استان بوشهر  ارائه دهند.

وی با بیان اینکه صلاحیت کاندیداها براساس مر قانون بررسی می‌شود افزود: تمام تلاش این است که در کرسی پارلمانی محلی، افرادی انتخاب شدند که ضمن امانتدار امورات برای حل مشکلات مردم احساس مسئولیت کنند.

رئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای استان بوشهر  تاکید کرد: تلاش می‌شود افرادی سالم که امانتدار مردم هستند معرفی شوند و حق کاندیداها و مردم در این عرصه نادیده گرفته نمی‌شود.

خدری با قدردانی از تلاش اعضای هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای استان بوشهر  خاطر نشان کرد: فعالیت شبانه‌روزی  هیئت عالی نظارت تا پایان انتخابات و شمارش آراء ادامه دارد.

وی با تاکید بر حضور حداکثری مردم همیشه در صحنه استان بوشهر در پای صندوق‌های اخذ رای 29 اردیبهشت  گفت: با تلاش این است که زمینه حضور مردم با یک شور انقلابی در انتخابات 29 اردیبهشت و پای صندوق‌های اخذ رای فراهم شود.

رئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای استان بوشهر  از معرفی ناظران و سرناظران خبرداد و تصریح کرد: انتخاب ناظران و سرناظران برای انتخابات 29 اردیبهشت مراحل پایانی معرفی طی می‌کنند و این افراد پس از انتخاب تا پایان انتخابات در صحنه هستند.

خدری با اشاره به اینکه انتخابات در دو شهر بوشهر و برازجان الکترونیکی برگزار می‌شود افزود: پس از پایان انتخابات و طی شدن فرایند قانونی، نتیجه انتخابات این دو شهر زودتر از نقاط دیگر اعلام می‌شود.

انتهای پیام/

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 623569
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.