حمیدرضا چوبداری روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا گفت : در پایان زمان رسمی ثبت نام از داوطلبین شرکت در انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا ، 434 نفر ثبت نام خود را در فرمانداری پاکدشت ، بخشداری مرکزی و شریف آباد قطعی کرده اند.
وی افزود : به منظور شرکت در انتخابات شهر پاکدشت ، 95 نفر ثبت نام خود را قطعی کرده اند که از این تعداد ، 84 نفر مرد و 11 نفر زن می باشند.
وی اظهار کرد: برای عضویت در شورای اسلامی شهر شریف آباد ، 29 نفر ثبت نام کرده اند که از این تعداد 28 نفر مرد و یک نفر زن می باشند.
چوبداری گفت : 20 نفر برای عضویت در شورای اسلامی شهر فرون آباد ثبت نام کرده اند که از این تعداد 18 نفر مرد و دو نفر زن می باشند.
رئیس ستاد انتخابات پاکدشت اظهار کرد: به منظور شرکت در انتخابات شورای اسلامی روستاهای بخش مرکزی 138 نفر ثبت نام خود را در بخشداری مرکزی قطعی کرده اند که 124 نفر آنان مردم و 14 نفر زن می باشند.
وی بیان کرد: 152 نفر نیز برای عضویت در شوراهای اسلامی بخش شریف آباد ثبت نام خود را قطعی کرده اند که از این تعداد 143 نفر مرد و 9 نفر زن می باشند.
انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی و دوازدهمین دوره ریاست جمهوری 29 اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می شود.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار : سید حسن میری انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/7254 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.