به گزارش ایرنا ، حمیدرضا چوبداری روز یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت : از نخستین روز ثبت نام داوطلبین شرکت در انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا تا کنون 335 نامزد انتخاباتی با حضور در فرمانداری و بخشداری های تابعه ثبت نام خود را تکمیل کرده اند.
وی افزود : از مجموع 335 نفری که ثبت نام خود را قطعی کرده اند ، 78 نفر برای شرکت در انتخابات شورای اسلامی شهر پاکدشت می باشند که از این افراد 7 نفر را بانوان تشکیل می دهند.
وی بیان کرد: علاوه بر این ، 25 نفر نیز برای شرکت در انتخابات شهر شریف آباد ثبت نام خود را تکمیل کرده اند یک نفر از این افراد بانوان تشکیل می دهند.
چوبداری افزود : به منظور شرکت در انتخابات شورای اسلامی شهر فرون آباد نیز 16 نفر ثبت نام کرده اند که 2 نفر از این افراد را بانوان تشکیل می دهند.
وی گفت : به منظور شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی روستایی بخش شریف آباد 113 نفر ثبت نام کرده اند که هفت نفر از این افراد را بانوان تشکیل می دهند.
رئیس ستاد انتخابات شهرستان پاکدشت تصریح کرد: در بخش مرکزی نیز 103 نفر برای شرکت در انتخابات شورای اسلامی روستایی ثبت نام کرده اند که 5 نفر آن ها بانوان می باشند.
انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی و دوازدهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی 29 اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می شود.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سید حسن میری انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/7254 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.