به گزارش ایرنا، علی اصغر ذاکری روز چهارشنبه در دیدار منتخبان شورای اسلامی شهر مبارکه افزود: در پنجمین دوره شورای اسلامی شهر مبارکه از تمام محلات در این شورا حضور دارند و این موضوع زمینه افزایش همدلی و اتحاد برای پاسخ به نیاز محلات شهر را فراهم می کند.
وی با قدردانی از حضور حداکثری مردم در انتخابات گفت: پیروز واقعی انتخابات مردم هستند که با حضور 80 درصدی خود در پای صندوق های اخذ رای، برگ زرین دیگری بر افتخارات نظام و شهرستان مبارکه افزودند.
فرماندار مبارکه افزود: ما به عنوان خدمتگزار مردم در جریان برگزاری انتخابات در کنار عوامل اجرایی ،نظارتی و امنیتی شهرستان مبارکه تمام تلاش خود را به کار بستیم تا علاوه بر برگزاری انتخابات سالم وپرشور، رضایت مردم این شهرستان را نیز به دست آوریم.
ذاکری گفت: 2 نفر از منتخبین شورای اسلامی شهر مبارکه از خانواده شهدا و سرداران شهید هستند و افتخار بزرگی برای شهر مبارکه و شورای اسلامی این شهر محسوب می شوند.
در ادامه این جلسه منتخبین شورای شهر مبارکه از فرماندار و عوامل برگزاری انتخابات شهرستان مبارکه به منظور برگزاری انتخابات پرشور و سالم در شهرستان تقدیر وتشکر کردند.
شهرستان مبارکه با 143 هزار نفر جمعیت در 45 کیلومتری جنوب غربی اصفهان قرار دارد.
7150/ 2093 ** خبرنگار: علی نعمانی ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.