به گزارش ایرنا، حسین رحمانیان شامگاه یکشنبه در نشست هم اندیشی فرهنگیان البرز با عنوان شور انتخاباتی با رویکرد آگاهی بخشی، افزود: باید در اذهان تداعی کنیم که چگونه دولت یازدهم امید به زندگی را در جوانان ایرانی زنده کرد.
وی به تشریح دستاوردهای مهم دولت تدبیر و امید پرداخت و اظهار کرد: دولت یازدهم با برنامه ریزی و میدان دادن به نسل جوان امید به زندگی را در این قشر از جامعه زنده کرد.
وی بیان کرد: دولت روحانی با برنامه ریزی و استفاده از حضور نخبگان در همه زمینه ها توسعه و پیشرفت ایران اسلامی در مجامع بین المللی را سرعت بخشید.
رحمانیان حمایت از سرمایه گذاران خارجی و داخلی را از دیگر دستاوردهای دولت روحانی در حمایت از جوانان برشمرد و یاد آور شد: با این رویکرد زمینه حضور جوانان برای ارائه دیدگاه های خود در راستای توسعه ایران اسلامی نیز فراهم شد.
وی با اشاره به اینکه، ایران در هشت سال دولت گذشته در حصر عمیقی به سر می برد بیان کرد: مردم با انتخاب آقای روحانی زمینه توسعه همه جانبه ایران در مجامع بین المللی را فراهم کردند.
وی با اشاره به اینکه دولت روحانی در چهار سال نخست مشغول آوار برداری دولت گذشته بود، اضافه کرد: دولت تدبیرو امید در چهار سال آینده با برنامه ریزی زمینه ارتقای زندگی اجتماعی را برای ملت ایران فراهم خواهد کرد.
وی توجه به اقشار مختلف جامعه را از دیگر افتخارات دولت یازدهم دانست و تصریح کرد: دولت با برنامه های عملی و توجه به افراد نخبه و ... توانست به خوبی کشتی به گل نشسته را به سرمنزل مقصود برساند.
رحمانیان اضافه کرد: باحضور پرشور مردم در انتخابات و همکاری آنان در چهار سال آینده زمان کاشت، داشت و برداشت برای همه آحاد مردم است.
رئیس ستاد فرهنگیان حامی دکتر روحانی در البرز با اشاره به اینکه کل کارمندان دستگاه های اجرایی این استان 12 هزار نفر است، خاطر نشان شد: البرز 25 هزار فرهنگی دارد که در چند روز باقی مانده به انتخابات باید با جدیت مردم را به مشارکت آگاهانه در انتخابات دعوت کنند.
وی بیان کرد: لازم است معلمان در این هفته از نظر کمی و کیفی خدمات و اقدامات انجام شده توسط دولت تدبیر و امید را در قالب فعالیت 22 کمیته ای که در ستاد فرهنگیان البرز حامی دکتر روحانی فعال شده ، برای مردم بازگو کنند.
وی در ادامه به نیاز مردم به آگاهی در زمینه خدمات ارزنده دولت تدبیر و امید پرداخت و ادامه داد: مردم ما باید بدانند که از چه کسی و چه برنامه ای در این دوره از انتخابات حمایت کنند که این مهم مستلزم آگاهی بخشی از سوی فرهنگیان فرهیخته است.
رئیس ستاد انتخابات فرهنگیان حامی دکتر روحانی در البرز افزود: مردم باید بدانند که دولت تدبیر و امید بود که تورم منفی 7 را در کشور به مثبت 6 تبدیل کرد و بستر رشد اقتصادی جامعه را بوجود آورده است.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت ماه جاری در سراسر کشور برگزار می شود.
2819 /1535خبرنگار: مهین مالمیر**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.