دکتر مهرداد بابایی شامگاه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: حادثه اول امروز شنبه، 16 اردیبهشت ، سقوط یک مرد جوان 29 ساله از ارتفاع در شهرک صنعتی اشتهارد به واحد ارتباطات اورژانس 115 البرز اعلام شد که بلافاصله یک دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.
وی ادامه داد: کارشناسان فوریت های پزشکی اعزامی پس از رسیدن به محل حادثه و انجام معاینات لازم، متوجه آسیب شدید سر و ستون فقرات در مصدوم شده و به دلیل بعد مسافت تا مرکز درمانی تخصصی مورد نیاز ، ضرورت انتقال سریع مصدوم توسط بالگرد را به ستاد هدایت عملیات بحران دانشگاه علوم پزشکی البرز اعلام کردند.
بابایی گفت: به این ترتیب، بالگرد پایگاه هوایی اورژانس 115 البرز به سمت شهرک صنعتی اشتهارد با پرواز درآمد.
وی اظهار داشت:در همین زمان ، حادثه شغلی دیگری در منطقه قشلاق(آبیک) از توابع استان قزوین رخ داد که دراین حادثه مردی 32 ساله در اثر سقوط ورقه فلزی ، دچار پارگی شریانی و خونریزی شدید شد.
وی گفت:به تشخیص تکنسین‌های اعزامی از اورژانس آبیک ، انتقال سریع مصدوم به بیمارستان ضرورت داشت که این موضوع به واحد اعزام و راهبری آمبولانس های اورژانس 115 البرز اعلام کردند و با نظر ستاد هدایت عملیات بحران دانشگاه علوم پزشکی البرز، بالگرد حامل مصدوم شهرک صنعتی اشتهارد در بین مسیر ، مصدوم دوم را در منطقه ای در لاین جنوبی اتوبان قزوین به کرج از آمبولانس آبیک تحویل گرفته و هر دو مصدوم را ضمن ارائه خدمات درمانی پیش بیمارستانی به بیمارستان البرز کرج انتقال داد.
7410/ 6155خبرنگار مژگان السادات سجادی ** انتشار دهنده : محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.