به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی این دانشگاه، محمدرضا بهروز، دوشنبه اظهار کرد: در این مدت هزار و 908مورد بستری در بخش اورژانس بیمارستان های دانشگاه انجام شد که این آمار نیز نسبت به نوروز پارسال 30 درصد افزایش یافته است.
وی با بیان اینکه به طور میانگین در روز 67 مورد معاینه در درمانگاه تخصصی جوادالائمه (ع) صورت گرفت که این رقم نسبت به پارسال بیش از سه برابر شده، گفت: همچنین در راستای نظارت مداوم بر کار مراکز و پایگاه های فعال نوروزی، هزار و 29 مورد بازدید از مراکز بهداشتی – درمانی و پایگاه های اورژانس 115 به عمل آمده است.
بهروز با اشاره به نقش پررنگ پایگاه های اورژانس در طول ایام نوروز، اظهار کرد: در مدت یاد شده و در مجموع هزار و 18 مورد ماموریت شهری و جاده ای توسط پرسنل مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه صورت گرفت که از این تعداد 325 مورد ماموریت های جاده ای بود.
وی افزود: نوروز امسال متاسفانه شاهد جان باختن یک نفر از هموطنان در تصادف جاده ای در محورهای تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه بودیم.
دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه با زیر پوشش داشتن شهرستان های تربت حیدریه، مه ولات و زاوه به 350 هزار نفر جمعیت این سه شهرستان در جنوب خراسان رضوی خدمات می دهد.
ناوگان آمبولانسی این دانشگاه 39 دستگاه است.
مرکز شهرستان 250 هزار نفری تربت حیدریه در 150 کیلومتری جنوب غربی مشهد واقع است.
خبرنگار: علیرضا حسینی مقدم ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
6121/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.