به گزارش ایرنا، حسن جهانشاهلو شامگاه یکشنبه در نخستین نشست آموزشی کاندیداهای شورای اسلامی شهر و روستای شهرستان فردیس درسالن فرهنگسرای اداره ارشاد شهرستان، افزود: کاندیدای شورای شهر باید اعتقاد واگاهی کامل نسبت به قوانین انتخابات داشته باشند و همانطورکه مطلع هستید هرگونه تبلیغات زودهنگام ممنوع است.
وی تصریح کرد: با تخریب کاندیداهای دیگر در فضای مجازی برخورد جدی خواهد شد.
وی ادامه داد: کاندیداها باید پاسخگوی عملکردهای ستادهای انتخاباتی خود باشند اتفاقاتی که در دفاتر و ستاد انتخاباتی می افتد، حتما باید رصد و مراقبت شود.
جهانشاهلو بیان کرد: موضوع قومیت گرایی در فردیس وجود دارد، با احساسات قومیت ها در شهرستان بازی نشود، قومیت ها را در مقابل همدیگر قرار ندهند.
وی در خصوص انتشار هر نوع مطلبی برعلیه داوطلبان دیگر انتخابات در فردیس، افزود: حتی اگر در مورد کاندیدایی مطلبی صحت دارد، انتشار آن باعث لطمه به حیثیت و آبرو او می شود و باید از آن خودداری کرد.
جهانشاهلو اظهار داشت: استفاده از هر گونه امکانات دولتی برای تبلیغات کاندیداها جرم محسوب می شود.
وی افزود: دستگاه های نظارتی شهرستان فردیس کمک کنند تا انتخاباتی با نشاط و سالم برگزار شود و در این صورت است که انتخابات با مشارکت حداکثری آحاد مردم جامعه مواجه می شود.
دادستان شهرستان فردیس گفت: با مشارکت حداکثری مردم است که موجودیت نظام جمهوری اسلامی ایران برغم این همه تهدیدهایی که صورت می گیرد، حفظ شده است.
7417/1535خبرنگار:منصورجمشیدی**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.