به گزارش ایرنا، سید حمید طهائی در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی که عصر شنبه در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با اشاره به اینکه گزارش ارائه شده در خصوص عملکرد دستگاه ها تنها در حوزه ستاد اقتصاد مقاومتی بود، افزود: برخی از دستگاه های استان سال گذشته عملکرد بسیار خوبی داشتند ولی عضو ستاد نیستند.
وی ادامه داد: امسال بر اساس شعار سال مبنی بر اقتصاد مقاومتی، تولید-اشتغال، برنامه های ویژه ای داشته و درصدد تحقق آنها هستیم.
طهائی با بیان اینکه مدیران باید در موعد مقرر نسبت به ارائه گزارش از عملکرد خود اقدام کنند، گفت: در برخی شاخص ها گزارشی ارائه نشده چراکه اگر طبق زمانبندی گزارش های دقیق می رسید شاید اکنون دارای بالاترین رتبه ها در کشور بودیم.
وی با تاکید بر تسریع در تحقق پروژه های سفر رییس جمهوری به البرز، افزود: با توجه به محدودیت زمان مدیران دستگاه ها باید اهتمام ویژه ای برای جذب اعتبارات داشته باشند.
استاندار البرز اضافه کرد: موضوع تولید و اشتغال با توجه به شعار سال بسیار حائز اهمیت است و مدیران باید برای تحقق این امر راهکارهای مورد نظر خود را اعلام کنند.
وی گفت: 262 روستای بالای 20 خانوار در استان البرز وجود دارد همچنین باید به دنبال دلایل کاهش جمعیت روستایی طالقان باشیم چراکه به تازگی بر امکانات این شهرستان افزوده شده است.
طهائی افزود: با ایجاد اشتغال پایدار در روستاها می توان مهاجرت معکوس به روستاها را افزایش داد.
وی خاطرنشان کرد: می توان کشاورزی مدرن و بروز را با کمک تیم های کارشناس کشاورزی راهی روستاها کرد.
استاندار البرز گفت: آمادگی لازم برای عملیاتی کردن پیشنهادات موثر در تحقق اهداف ایجاد اشتغال پایدار هستیم.
1535/6155خبرنگار:وحیده عسکری**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.