سید حمید طهایی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا، به اقدامات صورت گرفته در سال گذشته اشاره کرد و افزود: مشکلات تعداد زیادی از واحدهای تولیدی و صنعتی تعطیل و نیمه تعطیل در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید مورد بررسی قرار گرفته و طی تعاملی با بانک ها و سایر دستگاه های مرتبط اقدامات راهگشا برای حل موانع انجام شد.
وی با بیان اینکه یکی از بزرگترین دغدغه های اصلی دولت تدبیر و امید ایجاد اشتغال است، ادامه داد: در استان البرز 540 واحد تولیدی احیا شد که از این طریق هزاران اشتغال به وجود آمده و یا ثبات شغل ایجاد شده است.
استاندار البرز خاطر نشان کرد: جلسات ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی به صورت مرتب برگزار شده و نتایج قابل توجهی داشته است که بر این اساس نیز 294 واحد تسهیلات راه اندازی واحد و یا سرمایه در گردش دریافت کردند.
طهایی گفت: امسال به جد درصدد پیگیری پروژه های سفر ریاست جمهوری به البرز هستیم چراکه باید طبق زمان بندی مشخص و مقرر طرح ها را به پایان برسانیم.
وی افزود: در سالی که بنا به فرمایش مقام معظم رهبری مزین به شعار اقتصاد مقاومتی، تولید، اشتغال شده برای برنامه ریزی دقیق در این رابطه اقدام کرده و این امر مهم را محقق خواهیم کرد.
1535/6155خبرنگار:حکیمه کشاورز**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.