مسعود روحانی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در صورتی که از سوی مسئولان به شعار امسال 'اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال' جامع عمل پوشید شود 80 درصد از مشکلات و آسیب های اجتماعی کشور برطرف خواهد شد.
وی اضافه کرد: مسئولان برای حل این دغدغه ها باید برنامه های عملیاتی برای تحقق 24 بند اقتصاد مقاومتی داشته باشند.
فرماندار کامیاران توجه ویژه مسئولان به منابع داخلی و ذخایر ملی، استعداد و توانایی های انسانی و مدیریت صحیح را از دیگر عوامل مهم حل مشکلات کشور دانست و گفت: دولت یازدهم با تلاش ها و کارهای کارشناسی که در طول چهار سال گذشته در این زمینه ها انجام داده توانست به خوبی نقطه ضعف های کشور را شناسای کند.
وی با اشاره به ظرفیت های بسیار خوب شهرستان برای ایجاد اشتغال و تولید در زمینه کشاورزی، گردشگری و معادن اظهار کرد: منظور بهره مندی از این ظرفیت ها اقدامات خوبی صورت گرفته و دولت با تخصیص اعتبارات به بخش های مختلف در جهت تولید، اشتغال و خودکفایی با تکیه برمنابع موجود گام هایی برداشته است.
روحانی اضافه کرد: یکی از برنامه هایی که در پایان سال 95 و در این راستا رقم خورد توسعه باغات پایاب سد زیویه بود که در مجموع برای اتمام این پروژه و مکانیزه کردن کشاورزی این منطقه 180 میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.
فرماندار کامیاران پیش بینی 320 میلیارد ریال اعتبار به منظور مکانیزه نمودن 2 هزار هکتار از اراضی کشاورزی پایاب سد گاوشان را از دیگر اقدامات دولت در زمینه ایجاد اشتغال و تولید در شهرستان بیان کرد و گفت: از تمامی سرمایه گذاران در بخش های مختلف، برای سرمایه گذاری در شهرستان استقبال خواهد شد.
کامیاران در 65 کیلومتری جنوب سنندج واقع شده است.
7349/ 3020
**خبرنگار: ژاله گرگانی/**انتشاردهنده: عبدالله رحمانی
**آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.