محمد علی یزدی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این کارگاه تخصصی در مرکز کنترل خشم منطقه اسلام آباد کرج با هدف ارتقاء دانش علمی و مهارت حرفه ای ورزشکاران با نگاه به علم روانشناسی در حوزه ورزش برنامه ریزی و اجرایی شد.
وی با اشاره به شرکت 300 ورزشکار البرز ی در این کارگاه آموزشی خاطر نشان کرد: مربیان و داوران در این کارگاه علمی - ورزشی با هدف ارتقاء دانش علمی خود شرکت کردند.
وی بیان کرد: اجرای دوره های آموزشی برای ورزشکاران به ویژه اعضای اسکیت البرز نقش موثری در توانمند سازی علمی - مهارتی فعالان این رشته ورزشی در استان دارد.
رئیس هیات اسکیت البرز در ادامه به تاثیر گذاری دوره های آموزشی تخصصی روانشناسی ویژه ورزشکاران در حوزه اخلاق مداری پرداخت و یاد آور شد: اخلاق ورزشی مهمترین شاخص یک ورزشکار در کنار مهارت علمی و فنی آنان است لذا برگزاری این دوره ها در هدایت و آگاهی بخشی ورزشکاران توسط آموزش های مربیان و داوران در رشته های مختلف ورزشی جایگاه ارزندهای دارد.
یزدی تصریح کرد: انتقال مهارت و تجارب حرفه ای به ورزشکاران از طریق دوره ها ی آموزشی حضوری و غیر حضوری موجب رشد شاخص ها و قهرمان پروری در کنار علم آموزی به ویژه در حوزه علوم رفتاری و اجتماعی است.
وی اضافه کرد: رشته ورزشی اسکیت یکی از رشته های ورزشی نو و بانشاط است که برای توسعه آن در استان البرز نیاز به همراهی همه دستگاه های فرهنگی، آموزشی داریم.
وی تاکید کرد: در رشته اسکیت البرز 400 ورزشکار شناسنامه دارند و 12 هزار نفر نیز بصورت غیر رسمی در این استان در رشته اسکیت فعالیت دارند که باید سازماندهی شوند و تحت پوشش دوره های تخصصی - مهارتی قرار گیرند.
2819/ 6155 خبرنگار:مهین مالمیر**انتشار دهنده: محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.