فرشید علیزاده روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: نشست همکاری بین هیات اسکیت البرز با تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش این استان روز گذشته در این معاونت برگزار شد.
وی اظهار کرد: این هم اندیشی به منظور راه اندازی و احیای کانون های درون مدرسه ای اسکیت ، ساماندهی دانش اموزان فعال در این رشته ورزشی و ارائه خدمات آموزش تخصصی به دانش آموزان و برگزاری دوره های آموزشی - توانمندسازی برای مربیان ورزش علاقه مند در این رشته انجام شد.
وی بیان کرد: در این نشست محمد علی یزدی رئیس هیات اسکیت البرز نیز بر گسترش آموزش ورزش اسکیت در بین دانش آموزان تاکید کردند.
معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش البرز با اشاره به اینکه برای فعال کردن ورزش اسکیت در مدارس نیاز به زیر ساخت های مناسبی است ، یادآور شد: برای آموزش این ورزش که امروزه مورد علاقه افراد جامعه به خصوص در گروه سنی کودکان، نوجوانان و جوانان قرار گرفته اقداماتی را در سال 96 آغاز می کنیم.
علیزاده خاطرنشان شد: در مدارس البرز 12 هزار دانش آموز در ورزش اسکیت فعالیت دارند که می توان با همکاری هیئت اسکیت استان اقدامات خوبی برای ساماندهی و آموزش تخصصی به آنان بوجود آورد.
وی درادامه به اجرای طرح درون مدرسه ای ورزش در البرز پرداخت و تصریح کرد: این طرح مهم با هدف شناسایی دانش آموزان با استعداد در رشته های مختلف ورزشی، گسترش ورزش تخصصی و ایجاد انگیزه در بین دانش آموزان در مدارس استان در حال اجراست.
وی اضافه کرد: کوشش می کنیم با مشارکت هیات اسکیت استان زمینه رشد دانش آموزان البرزی در این ورزش نیز در قالب طرح درون مدرسه ای فراهم آید تا شاهد مدال آوری آنها در مسابقات استانی، کشوری و برون مرزی باشیم.
2819/ 6155 خبرنگار: مهین مالمیر انتشار دهنده: محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.