به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، فاطمه آجرلو ادامه داد: استدلال های کارشناسی در خصوص ضرورت تعطیلی ادارات و شهرداری ها در روزهای پنج شنبه بارها در جلسات تخصصی و نیز از طریق رسانه های جمعی و گروهی تشریح شده است و اکنون زمان تصمیم گیری عاجل در رابطه با این موضوع مهم می باشد.
وی با بیان اینکه تعطیلات پایان هفته نیازی جدی برای خانوارها به شمار می رود، تصریح کرد: جامعه به نوعی درگیر بحران های عاطفی و روانی می باشد و پیوندهای روحی والدین و فرزندان نیز در حال گسست است و بی شک با تثبیت تعطیلات پایان هفته، می توان به تحکیم بنیان خانوادگی کمک شایانی کرد.
این مسئول شهری با تاکید بر اینکه تعطیلات پایان هفته قدمتی چند دهه ای در برخی کشورهای جهان دارد، تصریح کرد: در حالی که برخی منتقدین و مخالفین تعطیلی روزهای پنج شنبه، علت را به کاهش بهره وری اقتصادی پیوند می زنند اما باید گفت تجربه ثابت کرده که با ارتقای رضایتمندی کارمندان و بهبود انگیزه ایشان، می توان به خروجی بهتر اقتصادی و اداری امیدوار بود.
عضو هیئت رئیسه پارلمان محلی کرج در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: اکنون همه گزینه ها منتهی به دفاع از تعطیلات پایان هفته می شود و امیدواریم که با همکاری دولت و مجلس شرایط به گونه ای مدیریت شود که روزهای پنج شنبه در سراسر کشور تعطیل اعلام شود تا خانواده ها فرصت بیشتری برای دور همی و تشکیل کانون های گرم و صمیمی در اختیار داشته باشند.
آجرلو همچنین گفت: تعطیلات پایان هفته یک پیچ حساس تاریخی به شمار می رود و اکنون مسئولان در برابر یک تصمیم مهم و جدی قرار گرفته اند و اقشار مختلف جامعه خواستار تعطیلی روزهای پنج شنبه و جمعه می باشند و امید می رود که به این مطالبه و دغدغه روی زمین مانده پاسخ مثبت داده شود.
این وکیل مردم در شورای اسلامی شهر کرج در بخش پایانی سخنانش بیان داشت: با توجه به اعلام موافقت سازمان حفاظت محیط زیست با تعطیلی روزهای پنج شنبه در استان با توجیه کاهش آلودگی هوا و همچنین دیگر پیوست های فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی آن، انتظار می رود که دولت محترم با تصمیم شجاعانه به آن جامه عمل بپوشاند.

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 616910
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.